2.Cesta do Bradavic

136 9 0
                                    

Uběhl už měsíc, co Mortemia byla na Příčné ulici s Dracem a Narcissou, a teď tu s nimi stojí mezi nástupišti 9 a 10. Tentokrát s nimi šel i Lucius- Dracův otec. Její rodiče měly zas něco na vyřizování, tak šla zas s Malfoyovími. Lucius s Dracem šli první, pak Mortemia s Narcissou. Objevili se už na tom správném nástupišti 9 a 3/4. Draco se rozloučil s rodiči, a následně i dívka, která tu byla s nimi. Vlak zahoukal, vzaly si své kufry s mazlíčky a vydali se k červenočerné lokomotivě, jež nesla název Bradavický express. Procházeli se chodbou vlaku, a ne a ne najít volné kupé. Pak, když si mysleli, že si sednou na chodbu Draco zahlédl Crabba a Goyla, dvě tlusté gorily, jež se právě cpaly nějakými koláčky.

,,Tohle je Vincent Crabb a Gregory Goyle. Tohle je Mortemia Walkerová" představil je hned potom, co si daly kufry nahoru nad jejich hlavy. Mortemia se svojí ledovou maskou na oba chlapce jen kývla. Posadila se a opatrně vzala krkavce, kterého pojmenovala Tenebris (znamená Temný) a dala si ho na nohy, hladíc po jeho peří.

,,Říká se, že v tomhle vlaku je Harry Potter. Co si to jít ověřit?" ušklíbl se Goyle.

***

Ron Harrymu právě vysvětloval pravidla famfrpálu, když se najednou otevřely dveře od kupé a vešly dovnitř tři chlapci a dívka, která měla na rameni menšího krkavce, který zakrákal. Dívka se tvářila znuděně, jako kdyby tu vůbec nebyla.

,,Je to pravda?" zeptal se. ,,Celý vlak si vykládá, že v tomhle kupé sedí Harry Potter. Takže jsi to ty?"

,,Ano" přesvědčil Harry a díval se na zvláštní dívku za chlapci. Blonďáček jeho zvídavý pohled tak trochu pochopil a představil všechny:

,,Tohle je Crabbe a Goyle," poukázal na obtloustlé chlapce. ,,A tohle je Mortemia Walketová" kývl hlavou směrem k dívce, a ta jakoby do teď nevnímala, co se kolem ní děje zvedla hlavu k blonďákovi.

,,Co?!" vyštěkla na šklebícího se chlapce. Pták na jejím rameni zlostně zakrákal a šlehl po Dracovi povýšeným pohledem. Ten jen kývl na Harryho a Rona, zaskočeni její reakcí. Draco Malfoy samozřejmě byl zvyklý na to, že když jí někdo z něčeho vyruší je hodně nepříjemná, tak to už nekomentoval. Dívka obrátila hlavu k Harrymu a Harry mohl vidět její zvláštní oči a celkově takový tajemný vzhled. Po chvíli se dívka obrátila k Ronovi a ten se zakuckal, když pil dyňovou šťávu.

,,A já jsem Malfoy. Draco Malfoy" jakmile to dořekl zrzek si odkašlal, aby zakryl smích. Draco se na něj otočil a spustil: ,,Nejspíš si myslíš, že moje jméno je k smíchu, co? Tebe se nemusím ptát, kdo jsi. Můj otec mi říkal, že všichni Weasleyovi mají rudé vlasy, pihy a víc dětí, než si mohou dovolit."
Otočil se zpátky k Harrymu ,,Brzo zjistíš, že některé kouzelnické rodiny jsou daleko lepší než jiné, Pottere. Přece bys nechtěl přátelit s takovými, kdo za to nestojí. V tom ti mohu být nápomocen."
Natáhl ruku a podával mu ji, Harry ji však nestiskl.

,,Díky, ale myslím, že sám poznám, zač kdo stojí," řekl chladně a probodával ho pohledem. Mortemia se neudržela a potichu se zasmála. Draco se za ní otočil, probodl ji pohledem a otočil se zpátky na Harryho.

,,Na tvém místě bych si dával pozor, Pottere," pronesl pomalu.
,,Pokud nebudeš zdvořilejší, dopadneš jako tvoji rodiče. Ti také nevěděli, co je pro ně dobré. Když se budeš držet s takovou holotou, jako jsou Weasleyovi a ten tvůj Hagrid, padne i na tebe." zlovestně se ušklíbl.

To už Mortemia nevydržela. Sama nemá rodiče. Teda jako má, ale adoptivní. Matka s otcem si ani nedaly tu práci to před ní tajit. Prostě na ni vybalily, že její praví rodiče jsou mrtví a nepáraly se s tím. Samozřejmě jim musela říkat matko a otče, aby to nebudilo moc pozornosti, když jim bude říkat jmény.
Čapla ho za lém habitu a tvrdě ho přirazila na zavřené dveře od kupé, jen to třísklo. Krkavec se vznesl do vzduchu a výstražně na všechny hleděl. Vyděšení chlapci v kupé na ně vytřeštěně zíraly, evidentně zaskočení její náhlou reakcí. Mortemia pohlédla do tváře škebícího se Draca a zasyčela mu do ucha ,,Kolikrát ti to mám opakovat?! Do rodičů druhých se nenavážej, ani kdyby ti mělo jít o život! Oblečení, charakter, nebo jenom vlasy a brýle si urážej jak chceš, ale do rodičů druhých nikdy nikomu nekecej!" dořekla a následně ho pustila z jejího sevření. Otočila se na zbytek vyjevených kluků, kteří měly pusy otevřené dokořán.
,,Jdeme" zavelela autotirativně a otevřela dveře od kupé. Opeřenec se okamžitě snesl dolů a přistál dívce na levém rameni, jak to má va zvyku. Tři chlapci se vydali poslušně za ní a Ron s Harrym osaměly.

,,Ta je hustá," řekl po chvíli ticha Ron.

Posel Smti [HP FF] Kde žijí příběhy. Začni objevovat