Chapter 11

438 32 6
                                    

-Ryan’s POV

Jo, povedlo se to!

Ten rituál byl úspěšný. Jakmile jsem začal čarovat, objevil se kolem nás oblak šedé magie a Angele zavřela oči. Když je otevřela, neměla vidět bělmo. Celé její oči byly úplně hnědé, stejné barvy, jako mají její oči normálně. Vypadala jako démon. Opět je zavřela, a když je zase otevřela, už byly zase normální. Ale já věděl, že ona teď normální není. Je ovládnutá.

Využil jsem situace a začal jí líbat, dravě a nadrženě, tak jak to dělám vždycky. Užíval jsem si tento pocit a ona taky. Jenom mě trošku zklamal fakt, že to není skutečné. Tento pocit úžasu se ale hned změnil v děs, když se Angele začala probouzet z kómatu, cítil jsem kolem nás opět oblak magie a Angele se začala měnit do svého normálního já.

Do hajzlu, co se podělalo?

 -Angele’s POV

Když jsem se probrala z toho příšerného kómatu nebo co to bylo, spatřila jsem Ryana, jak stojí těsně u mě a líbá mě. Okamžitě jsem ho odstrčila.

„Ty zvrhlý prase, co si myslíš, že jsi?“ otřela jsem si rty hřbetem ruky.

„Jak to, že ses z toho transu probrala?“

„Myslíš, že jsem úplně pitomá? Sandie mi hned po tom rituálu nechala udělat ochranné kouzlo. Nechci být vámi ovládaná“ zaječela jsem na něj.¨

Přiblížil se opět ke mně. „Nemysli si, Angeeline, že tímhle to končí. Je to teprve začátek“ procedil skrz zuby.

„Já se tě nebojím“

„To jsi ale úplně hloupá. Bojovat proti silnýmu covenu? Holka, holka, ty tu jen tak nepřežiješ“

„Neboj, Mikenzie, Linn, Sandie a Daisy mě mají pod křídly a s nimi jsem tu rozhodně v bezpečí“

Škodolibě se zasmál. „To si jenom myslíš“ zavrčel. „Uvidíme se na další hodině, slečno Treterová“ sebral si svůj batoh a odešel z pokoje.

Měla jsem ještě chvilku čas a tak jsem začala psát essay pro profesorku Cabottovou. Byla to příšerná nuda a tak jsem si k tomu pustila hudbu.

Za čtvrt hodiny jsem slyšela zvonek a tak jsem si vzala tašku a odešla na další hodinu. Byl to tělocvik.

V šatně jsem se potkala s holkama. „Ty vole Angele, co se stalo mezi tebou a Ryanem?“ řekla, když si na sebe oblékla tmavě zelené šortky a tmavé modré tílko.

„Ovládl mě, že jo. Blb jeden, naštěstí jsem měla to ochranné kouzlo“

Najednou jsem viděla, jak se k nám blížila Renny a její grupa. „Hele, ty jsi Angele Treterová?“ řekla drsně.

„Jo, proč?“

„Opovaž se ještě jednou přiblížit k bratrům Collinsovým. Ještě jednou tě s někým z nich uvidím, tak ti zakroutím tou tvojí hnědovlasou hlavou“ štěkla a odešla pryč.

„Kráva“ šeptla Daisy a odešly jsme do tělocvičny.

„Ták“ tleskla profesorka Brooksová. „Rozdělím vás do dvojic“ podívala se do seznamu. „Hurstová a Pottorffová. Abellová a Ledfordová“

„Proč jsem s tou kravkou Patricií?“ zaklela Sandie.

„Parker a Carpenterová. Christian Collins a Eaglová. Silverová a Greenová. Treterová a Ryan Collins“

Proč já?! 

Long time.

Omlouvám se všem, že jste na díl čekali tak dlouho, ale měla jsem spoustu práce a nestíhala jsem přidávat díly.

Tento díl bych chtěla věnovat mojí úžasné kamarádce a fanynce Janoskians :D (který mimochodem taky miluju a z velký části díky ní :3) Julince. Ty víš, že tě zbožňuju :3 Ještě jednou se moc omlouvám, že jsem s tebou nemohla jít ven :/

Peace

-A

PS: Další díl bude ve čtvrtek nebo v pátek :)))

VOTE AND COMMENT, PLZ :)))

School of Wizards《!Pozastaveno!》Kde žijí příběhy. Začni objevovat