Tenhle pokoj jsem ještě ve světle neviděla. Když jsem tu byla posledně, byla tu tma jak v noci.
Dotyčný mě pořád držel kolem pasu a dýchal mi do ucha. Neříkám, že mi to bylo nepříjemný, náhodou to bylo hodně příjemný. A to jenom proto, že to byl Ryan. Kdyby to byl kdokoli jiný, vadilo by mi to.
"Co deláš?" zašeptala jsem.
"Původně jsem tě chtěl nějakým způsobem potrestat," dal mi jemný polibek na krk. "ale tohle bude lepší"
Otočil si mě k sobě čelem a začal mě líbat. Tentokrát to bylo jiné, než když mě ovládl. Bylo to procítěné a chtěli jsme to oba. Bylo to romantické i vášnivé zároveň. Jeho dravý jazyk si hrál s tím mým a bylo mi strašně hezky.
Začal mě strkat směrem k jeho posteli. Když jsem jí ucítila na svých nohou, opatrně jsem se na ni položila, ale náš polibek se nerozpojil.
Nalehl na mě, jednou rukou se opíral u mé hlavy a druhou mi jezdil pod trikem. Moje ruce byly zaměstnány jeho svalnatým hrudníkem. Nikdy jsem netušila, že pod tou bílou košilí a tmavě modrým sakem je taková kopa svalů.
Najednou se otevřely dveře.
"Brácha?!" řekl Christian a bylo na něm vidět velké překvapení a pak vypukl v záchvat smíchu.
"C-co je?" vykoktal a já se lehce uchechtla.
"Líbáš tu holku, na MOJÍ posteli" řekl a slovo 'mojí' řekl hodně nahlas. Pak se na jeho tváři objevil úšklebek. "můžu se přidat do trojky?"
Ryan po něm hodil polštář, kterému se Christian se smíchem vyhnul a zmizel z pokoje.
"Tak to abych šla" začala jsem se zvedat.
"Né, nikam nejdeš" řekl Ryan a za tílko mě stáhnul zpátky do postele. "chci tě mít tady" zašeptal a usmál se na mě. Usmála jsem se taky a pohladila ho po tváři.
"Ne, já fakt musim. Holky by si dělaly starost" zvedla jsem se a to už mě nechal.
"A pusa na rozloučenou?" udělal na mě psí oči.
Naklonila jsem se k němu a dala mu krátký polibek.
"Zatim"
"Zatim" zašeptal a já odešla z pokoje 304 jako myš, aby mě nikdo neslyšel a hlavně neviděl.
Když jsem došla do našeho pokoje, bylo to hrozně divný. Všechny holky (Sandie, Daisy, Linn a Kenzie) seděly na mojí posteli a koukaly na mě, ale usmívaly se.
"Copak jsi dělala v pokoji 304?"
"Znásilnil tě Ryan?"
"Líbali jste se aspoň?"
"Jak dlouho?"
"Holky dost" křikla jsem a holky hned ztichly. "Byla jsem tam s Ryanem...Ne...Ano...asi 3 minuty, pak tam přišel Christian"
"Viděl vás?" uchechtla se Linn.
"Jo" začala jsem se smát, když jsem si na to vzpomněla.
"A jaký to bylo? Myslim s Ryanem"
"Byl to ten nejhezčí pocit z Bruja De La Escuela, co jsem tu zatím zažila"
Tento díl je už dnes, jelikož vás zbožňuju. :3* :D Další bude v sobotu nebo v neděli.
Je takový divný a nejsem s nim 100% spokojená. Ale snad se vám líbí ;))
Přemýšlím, že až budu doma, udělám nový "obal" povídky. A asi tam budou i jiní lidé, jakože lehce pozměním obsazení (jakože Ryan už nebude Dylan Sprouse atd.)
Napište do komentářů, jestli by vám to nevadilo :))
-A
ČTEŠ
School of Wizards《!Pozastaveno!》
FantasíaBruja De La Escuela. Neboli nápravná škola pro čarodějnice a kouzelníky. Na tuto školu se studenti dostávají za kouzla, která ohrozila ostatní. Hlavně smrtelníky. Angele Treterová se na tuto školu dostala kvůli kouzlu na učitele. Hned první den se...