"Ben tekrar o mor herifle dövüşmek falan istemiyorum." dedi sinirle Peter. Tony gözlerini devirdi derin nefes alırken.
"Bak, Gamora için hala üzgünsün ama onu geri getirebiliriz.. Planımız sadece Steve'i kurtarmak değil, taşları da alacağız sonra Gamora'yı taşın içinden kurtaracağız." diye açıkladı Tony. Peter kaşlarını çatıp gözlerini kocaman açtı.
"Sadece ihtimal üstünden konuşuyorsun Stark, ve bu benim sinirimi bozmaya başladı." dedi Peter sinirle. Tony tam ağzını açtığında Stephen araya girdi.
"Gelecekteki tüm olasılıklara tekrar baktım, ve kazandığımızı gördüm, sadece bir ihtimal üstünden konuşmuyor." dedi Stephen. Peter kollarını göğsünün altında birleştirdi.
"Siz iki zeki, gemimden gidin. Size yardım etmeyeceğiz. Ailemdeki başka kimseyi riske atamam.. Tekrar olmaz." dedi Peter. Tony ona sinirlenmek istemiyordu çünkü Peter'ın onlara yardım etmemesi için büyük bir sebebi vardı.
"Peter, lütfen.. Gamora'yı kurtarabiliriz, eğer yardım ederseniz..." dedi Natasha. Roket, Peter'a yaklaştı.
"Peter, Gamora onlara yardım etmeni isterdi.. Biz yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmek için bir araya gelmedik mi?" dedi. Peter'ın gözleri dolmuştu ama belli etmeden başını salladı.
"Pekala, yardım edeceğiz ama eğer Gamora'yı geri döndüremezseniz, hepinizi ölüme terk ederim." dedi Peter.
- - - -
"Steve'in durumu nasıl, Proxima?" dedi Thanos. Proxima boğazını temizledi.
"Daha iyi. En azından artık bir yerimi kanatabiliyor." dedi Proxima.
"Onu geliştir.. Yenilmezler buraya geldiklerinde onlara sürpriz yapmak istiyorum." dedi Thanos, yüzündeki kocaman sırıtmayla. Camın arkasındaki, çalışma yapan Steve'in hareketlerini izledi ve gerçekten gelişme olduğunu gördü. Steve neredeyse bütün hamleleri blokluyordu ve karşılık veriyordu. Ondaki bu gelişme adamın yüzündeki sırıtışı iyice büyülttü.
Thanos kendi başına bir kere Yenilmezleri zaten yenmişti, ve bunu tekrar yapabilirdi ancak onlara fiziksel acıyla, duygusal acıyı da yaşatmak istiyordu. Tony'i öldürmemesinin bedeli, onu öldürmekten beter etmekti..
Proxima Steve'in yanına döndü ve onunla dövüşmeye devam etti. Steve Proxima'nın hamlelerini blokladıktan sonra ona bir tekme attı. Proxima hızla yerden kalktı ve silahını Steve'e savurdu. Steve hamleden korunmak için bir şey aradı ama bulamayınca kollarını kalkan şeklinde kullandı. Kolları yaralansa da Steve buna aldırış etmeden Proxima'ya kafa attı ve onu yere yatırdı. Silahını elinden aldı ve Proxima'nın omzuna batırdı. Proxima acı içinde çığlık atarken Thanos, onları izliyordu.
Steve, Thanos'a döndü ve gülümsedi. Thanos'tan tepki göremeyince odadan çıktı ve Thanos'un yanına gitti.
"Sorun mu var? Proxima'yı yendim, silahsız." dedi Steve tek kaşını kaldırırken.
"Sorun o değil.. Sorun hala en iyisi olmaman... Yarınki dövüşten sonra eğer gerçekten iyi yaparsan, sana silah ve kalkan vereceğim." dediğinde Steve'in hem morali bozulmuştu hem de mutlu olmuştu. Sonunda silah ve kalkana kavuşacağı için mutluydu ama kendini bir türlü bu adama memnun ettiremediği için morali bozulmuştu. Steve başını sallayıp onun için hazırlanan odaya gitti.