Capitolul 2

451 30 0
                                    

Perspectiva Ana

După ce fac plecăciunile nu mai zic nimic si plec , deja cred ca voi întârzia , mai sunt 10 minute până la ora 8 și mai am de mers cam 2 km pe jos pana acolo.

Peste aproximativ 15 min ajung si eu la agenție .

- Cu cine aveti treaba ?
- Am venit pentru audiții , am întârziat cumva ?
- Nu , inca nu a venit managerul .
- Oh , e bine.
- Urcati la etajul 4 , a doua usa pe dreapta .
-Multumesc, dar unde este baia ?
- Tot etajul 4 , ultima usa pe stânga .
- Multumesc!
- Cu plăcere
-Buna ziua !

Ies din baie si vad un grup de persoane pe hol, respectiv la usa unde trebuie să intru . Am plecat spre ei sa aflu de ce sunt strânși acolo.

- Ma scuzati, dar de sunteti strânși aici? Îi întreb pe băieții si fetele de acolo.
- S-a enervat managerul si coregraful ca inca nu a venit fata aceea la audiție si inca întârzie.

- Cumva o cheamă Kim Ana?

- Ceva de genul. Raspunde un băiat cu o voce cunoscută mie.

- Esti cumva tu? Ma intreaba o fata
- D-Da.
" Treci in camera mai repede la audiție!" Striga cineva din camera nervos , care se pare ca auzise conversația de aici .

- Da ! Acum vin! Am spus puțin timidă

Perspectiva persoanelor din hol
- Nu cred ca va trece !
- Mai ales că a întârziat .
- S-ar putea sa treaca chiar dacă nu este punctuală si s.a înfuriat pe ea , poate are o voce frumoasa si dansează bine . Zise băiatul de mai devreme.

- Nu cred !Spuse o fata.
- Mina, nu mai fi rea ! Spuse el .
-Iubitule, nu îmi spune că ai vrea ca aia sa intre aici . Dacă va trece toti băieții vor sta numai după ea ! Sau vrei cumva alta relatie cu o fata pe care ai văzut-o pentru prima data!? Pare cam curvă la prima vedere .
- Nu exagera ! Mie nu mi se pare .
- Crezi ca iti va lua locul si nu se vor mai tine băieții numai după tine , Mina?
- Jaemin , cum poti zice una ca asta ? De fata cu Haechan?
- Deci este adevarat!
- Nu , nu Este! Zi ceva , Haechan, sa taca!
- Terminati amândoi!

Perspectiva Jaemin

Se pare ca nici iubitul ei nu îi mai ia apărarea in fata noastra . Nu are nici un drept sa o faca asa pe fata aceea din moment ce nu o cunoaste. Sper ca va fi adminsa si vom deveni prieteni buni. Mi se pare putin cunoscuta înfățișarea ei si numele sau. Aa.. stiu acum! Este fata aceea din clasa a 10-a din liceul in care învăț si eu . E drăguță si foarte timidă , as fi vrut să o cunosc dar cum toti au zis ca e cam ciudata am spus nu , dar acum imi pare rau ca am facut asta .Dacă eram prieteni poate acum as fi venit cu ea aici sa o încurajez.

Perspectiva Ana
La ora după audiție eram in camera de asteptare singura si ma gândeam la ce au spus despre mine după ce am intrat înăuntru . Oare chiar nu voi trece ? Oare chiar par o curvă in ochii lor?

Chiar vreau sa-l întâlnesc pe cel care mi-a luat apărarea acolo. Oare cum îl chema ? Era ceva cu J ... in timp ce ma gândeam vad ca vine un băiat spre mine .

- Hei!
-Buna..
-Cum a fost?
- A fost binisor ,cred..
- Sigur vei trece si vei ajunge intr-o trupa de succes in viitor !
- Mersi mult! Pot sa te intreb ceva?
- Da , ce Este?
- Îl cunoști cumva pe Jaemin? Parca asa îl chema...?
- Da îl cunosc ! Spune puțin râzând.
- Am auzit cum mi-a luat apărarea in fata acelei fete chiar dacă nu ma cunoștea . As vrea sa îi mulțumesc .
- Poate te cunoștea , de asta ti-a luat apărarea .
- Ai putea sa imi spui cine este sau sa mi-l prezinți si mie ? Te rog?
Iar radea si nu stiu de ce . Era asa drăguț când zâmbește .
- De ce râzi ? Am zis ceva .. gresit?
- Nu .. zice zâmbind
- Si atunci ? Am întrebat puțin rușinata de el ,poate aveam ceva pe fata.
- Eu sunt acel băiat care ti-a luat apărarea , Jaemin .
- Tu erai?De ce nu mi-ai spus de la început când te-am întrebat ?
- Pentru ca mi S-a părut puțin amuzant si erai drăguță

La auzirea acestor cuvinte am rosit puțin .

- Păi ...mersi!
- Pentru nimic!
- Kim Ana ?
- Da ?
- Vino! Sunt gata rezultatele !
- Da Multumesc .
-Destul de repede ,la mine a durat 2 zile .
- Esti intr-o trupa?
- Da .
- Păi ma duc sa vad rezultatele , pa!
- Stai!
- Da ?
- Vreau să vin si eu cu tine!
- Bine ,haide!
- Ok
Si am plecat spre rezultate ...

Gata si al doilea capitol.
Imi cer scuze pentru greseli .♡

 Mereu Împreună //finalizat//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum