1.Takhle to dál nejde!

647 29 2
                                    

Už je to měsíc co jsem porazila Katherine a přišla o schopnosti.Pořád se s tím nedokážu smířit.S nikým se moc nebavím,taťka se snaží se mnou komunikovat ale už to začíná trochu vzdávat.Asi nejvíc se bavím se Stevem,stojí při mě.Každou noc je u mě a nehledejte v tom dvojsmysly.Občas se i rozbrečím.No a dnes mám narozeniny.Je mi dvacet čtyři,ten čas ale letí.Taťka na mou počest udělá velkou oslavu které se bohužel musím zůčastnit.
Začíná v osm a je....třičtvrtě na sedm,no to abych se začala připravovat.Vzala jsem si na sebe toto:

A přes to koženou bundu,nanesla jsem řasenku a linky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A přes to koženou bundu,nanesla jsem řasenku a linky.Rty jsem lehce přetřela leskem na rty a bylo hotovo.Vzala jsem si ještě mobil a šla jsem.Vstoupila jsem do výtahu a jela do party patra.
Vystoupila jsem a party byla v plném proudu,asi začala trochu dřív no.Byly tu i lidi který neznám,jak jinak.Všechny pohledy se upřely na mě.Chtěla jsem říct:,,Pokračujte v činnosti."Ale taťka mě předběhl.,,Tady je naše oslavenkině!"Rozezněl se velký potlesk.,,Vše nejlepší Grace."Popřáli mi všichni,proto jsem nadhodila falsch úsměv s poděkovala.Když už mi všichni popřály tak jsem přišla k baru kde jsem si dala dvojitou whiskey.,,Hlavně to nepřežeň jako minule.Aby tě pak Steve zase nemusel odnášet."Sedla si vedle mě Nat.,,Neboj."Mávla jsem rukou a kopla jsem do sebe další.,,Právě že bojím."
,,Už jsem dospělá."Odpověděla jsem.,,Tyhle narozeniny si musíš užít,protože jsi všechny prospala."Sedl si vedle nás táta,ten tu chyběl.,,Nemám chuť,jsem tu jen z nutnosti."Usmála jsem se.,,Za chvíli se bude podávat dort."Oznámil.,,Super."Odpověděla jsem.Nat vicítila že ho tady asi nepotřebuji a proto si s ním šla zatancovat.,,Pojď si zatančit."Oběvil se tu Steve.,,Já myslela že netančíš."Pozvedla jsem obočí.,,S tebou jo."Usmál se a podal mi ruku.Ach jo pod jeho úsměvem vždy roztaju.Ruku jsem přijala a šla jsem s ním na parket.Zrovna začala hrát písnička What is love.,,Tu mám ráda."Pošeptala jsem mu.,,To já taky."Začaly jsme tancovat.Bylo to celkem fajn.

Ještě jsme si zatancovali na pár písniček a pak se přínes dort.Tradičně jsem sfoukla svíčky a takovéhle blbosti.Pak jsem šla zase k baru.Ale neměla jsem klid protože přišel taťka.Mlčel...ale pak něřo řekl,,Grace....já vím že to pro tebe není lehký ale musíš se s tím vyrovnat,zkus se odreagovat.Všichni už se nemůžeme koukat a....."Přerušila jsem ho,,Tati...já prostě...nikdy jsem nikoho nezabila,jen třeba zatkla.A to jak jsem ještě přišla o schopnosti,cítím se taková prázdná.Zkoušela jsem běhat,rychle jsem si popoběhla a to bylo vše.Jako když se ti rozbije auto které nemůže spravit ani Jarvis a ani mechanik."Málem mi ukápla slza.,,Tak začni od znova.Když jsi se mi oběvila v kolíbce před viliu v Malibu taky jsem začal od znova."Zvýšil hlas.,,Tahle to dál nejde!Už prostě nemůžu!"Vykřikla jsem a rozběhla jsem se k sobě do pokoje,,Grace co je?"Běžel za mnou Steve.,,Nic!"Křikla jsem na ně,,Jarvisi otevři výtah!"
,,Jistě slečno." ,,Grace co se děje."Běžel za mnou dál Steve.,,Nic."Otevřel se výtah,vběhla jsem do výtahu a rychle zavřela dveře.,,Grace!"Ještě jsem skyšela Steva jak bouchnul do výtahu.Zmáčkla jsem políčko a jela.

Přiběhla jsem do pokoje a s brekem jsem spadla do postele.
Vzlykala jsem.Začal zvonit mobil.Kdo zas otravuje?Fury....super.,,Ano?"
,,Agentko Starková,mám pro vás misi,dostavte se na základnu Shieldu."
,,Dobře za deset minut jsem tam."Típla jsem to,aspoň se nějak odreaguji.Vzala jsem si bundu,kabelku,mobil atd a šla jsem.
Po cestě k autům jsem nikoho nepotkala,díky bohu.
Sjela jsem výtahem do garáží.Nasedla jsem do svého bílého lamborgheni a jela jsem.
A tak to všechno začalo.....

Tadá je tu druhý díl,doufám že se bude líbit a budete mě zase skvěle podporovat.
U dalšího dílu zatím čááj.

Smooth Criminal. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat