5.Přivedl jsi si přítelkyni?

322 17 0
                                    

Pohled neznámé osoby
Konečně jsem se dostala do New Yorku.Z Californie to bylo celkem těžký.Musela jsem stopovat hodně aut.Jsem strašně unavená.Utíkám před mafií.Byla jsem součástí ní ale pak jsem se kvůli něčemu vzepřela a od tý doby po mě jdou.Musím najít svého otce.Tonyho Starka.Slyším za sebou kroky.Tyhle kroky poznám vždycky.Těžké boty.,,Jack...."zavrčím.,,Jsem rád že jsi mě poznala."Zněl tak arogantně.,,Nevrátím se a už vůbec to neodvolám."Křikla jsem na něj.,,Šéf říkal že to řekneš."Ohnal se po mě paralizérem.Stačila jsem uhnout a zasadila jsem mu ránu do břicha a dala jsem se na útěk.,,Mě neutečeš!"Běžel za mnou .Běžela jsem co jsem mohla a srážela jsem při tom všechny lidi.,,Z cesty!"Křičela jsem.Vběhla jsem do jedné uličky.,,Slepá ulička?!No do prdele..."Zaklela jsem.,,Tady seš."Slizce se usmál.,,Tak mě zabij.Na co čekáš!"
On se jen usmál.Rozeběhl se proti mě a já proti němu.Při první jeho ráně jsem uhla ale druhá už mě bohužel neminula.Ztekla mi krev z nosu.Setřela jsem si ji a kopla jsem ho do rozkroku,loktem ho praštila taky do nosu až to křuplo.,,To máš za to."Uchechtla jsem se ale do mého těla najednou vstoupila elektřina.Ten hajzl mě paralyzoval.Zkácela jsem se na zem.,,A taky šéf říkal že když odmítneš tak tě mám klidně zabít.Vytáhl nůž a blížil se ke mě.Teď jsem měla vážně strach.Někdo ho najednou ze zadu praštil a on se Skácel k zemi.Přišel ke mě.Byl to muž.Měl delší hnědé vlasy a...kovovou ruku?!,,D-děkuji."Vyšlo ze mě.Jen kývl a podal mi ruku.Tu jsem přijmula a optarně se zvedla.,,Nevíte kudy se dostanu ke Stark Toweru?"Ten se jen podíval.,,Promiňte ale Stark Tower byl po nájezdu mimozemšťanů zničen a teď tu je Avengers Tower."No už jsem tu nebyla dlouho.,,A nevíte kde najdu Tonyho Starka?"
,,Ano,dovedu vás k němu a mimochodem jsem James Barnes ale říkej mi Bucky."Usmál se.,,Já jsem Margo."Úsměv jsem mu opětovala.

Přišly jsme před Avengers Tower.Šly jsme dovnitř.Bylo to tu celkem luxus.Jely jsme výtahem někam.Když se dveře otevřely byly jsme zřejmě v obýváku.Seděl tam Captain America,Black Widow,Hawkeye a ještě pár dalších.A pak jsem ho zahlédla mého otce.Jak je všechny znám?Hah,televize a YouTube .Všichni na nás upřely pohledy,obzvlášť na mě.,,Sis přivedl přítelkyni Barnesi?"Zeptal se s úšklebkem Falcon.Bucky ho spražil pohledem.,,Ne ale někdo tě schání Starku."Stark se postavil.,,A kdo?"Zvedl jedno obočí.,,Já."Řekla jsem,,jmenuji se Margo a jsem vaše dcera...

Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo.Samí písemky a škola.Taky jsem neměla náladu a byla jsem strašně líná a...unavená.

Ale teď když jsou prázdniny budu mít více času snad se kapča líbila.

A jaký máte názor na Margo co?

Jak myslíte že bude reagovat Tony?

A takhle vypadá Margo

A takhle vypadá Margo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Smooth Criminal. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat