O 3 měsíce později.
Pohl Grace
No ve sledování mafie jsem moc nepokročila,upřímně vůbec jsem nepokročila.Byla jsem se poptat i v Úžinách,ale z nikoho jsem vůbec nic nedostala.
Mají moc dobré vybavení.
Po zítří má táta narozeniny a už tři měsíce jsem v NY nebyla,tak že asi za ním pojedu.Ale budu si muset dojít ke kadeřníkovy.Moje vlasy jsou strašně moc dlouhé a už mě to s nima nebaví.
Přešla jse ke skříni,vzala jsemnsi na sebe šedé džíny,bílé tílko a na to černou koženou bundu.
Potom jsem si udělala řasenku a hnědé stíny,vlasy jsem si ledabyle učesala.
Vzala jsem si menší kabelku do které jsem si dala mobil,klíče,peněženku a pro jistotu zbraň.
Ještě jsem si obula černé boty a šla jsem.***
Když mě kadeřník ostříhal a já jsem mu platila,zahlédla jsem z okna Damiana?Taky si mě nejspíš všimnul ale rychle utekl.Rychle jsem tedy zaplatila a vyběhla jsem co nejrychleji z kadeřnictví ven.
Následovala jsem ho ale samozřejmě se mi mezi davem lidí na chvíli ztratil,potom jsem ho ale zahlédla znova jak míří do jedné uličky,jen že ta ulička byla slepá.,,Do háje."Tiše jsem si pro sebe zaklela.
,,Hledáš někoho?"Ozvalo se za mnou,ale když jsem se otočila nikdo tam nebyl.
,,Já vím že tu jsi Damiane,přestaň si se mnou hrát!"Zvolala jsem do prázdna.
Najednou mě někdo přitlačil ke zdi tak že jsem se nemohla hýbat.
Byl to Damian.,,Dobře konec her."Ušklíbl se.
Stál přede mnou.Měl tmavější vlasy a víc modré pronikavé oči,které mě dříve dostávali do kolen.,,Grace."
,,Nejen že pracuješ pro Hydru,teď pracuješ ještě pro mafii a za chvíli budeš snad pracovat i u Shieldu."Zamračila jsem se na něj.
,,Shield mě nikdy nelákal.Ale ty jsi mě lákala vždycky."Zašeptal mi do ucha.Naskočila mi husina.
,,Co ode mě chceš?"Řekla jsem chladně a pozvedla obočí.
,,Já ti ani nevím."Hrál si se mnou a to já nemám ráda.
,,Prosimtě,jen tak by jsi se tu nezjevil."
,,Máš pravdu,doneslo se nám(mafiii),že nás někdo schání.A bylo nám jasný že je to zase nákej otrapa ze Shieldu,proto mě šéf poslal ho najít.Jednou jsem si tě tady všimnul a hned by došlo,že to nemůže být někdo jiný než ty."
,,Asi ti přijde normální dělat pokusy na lidech co?"Odbyla jsem ho.
,,My ti lidi obohacujeme."Odpověděl.
,,Smím se zeptat jak?"
,,No myslím že to ti může být jedno ."
ČTEŠ
Smooth Criminal. (Avengers FF)
FanfictionGrace přišla o schopnosti a porazila Katherine,jenže už ji nic nenaplňuje.Nic jí nebaví k ostatním je odtažitá. Fury ji pošle na dlouhou misi. Mezitím co Grace je na misi se u Avengers Toweru objěví záhadná dívka.Povahou podobná Grace. Poté přijde S...