Я, птичка?!

28 2 1
                                    

На следващия ден, почувствах, че трябва да направя нещо с живота си (и не, няма да се режа, спокойно).

Някои удавят мъките си в алкохол, други се друсат, докато свят им се завие, трети наистина се режат. Ама не, аз не съм като тези хора. Все пак, какво ще прави светът без мен, как ще оцелее? Ще настане апокалипсис! Ще се избият за трупа ми! Направо не мога да си представя...

- И сега какво? Влади ни заряза!

- Заразя ни заради теб, само ти си виновна!

- Ооо, извинявай, че сервитьор ни беше Хоан. Какво да направя, че е толкова хубав?

- Да си беше останала вкъщи, всичко провали!

- Спри да драматизираш, не можеш да върнеш времето назад! Нали?

- Разбира се, че мога! Аз съм Дримчи! Мога всичко!

- Ами върни го тогава.

- Ела да ти кажа нещо на ушенце. (...... .. .. .... .. ..... ....... ..... .)

- Аха, добре, за доброто на репутацията ни, няма да казвам, че не можеш да връщаш времето назад.

- Благодаря ти!

- Какво каза?

- О, я не се прави на интересна!

- Добре, сега нека се върнем на въпроса: Какво ще правим сега? Нито Влади, нито Хоан ще можем да имаме.

- Хоан не ти го ща!

- КАКВО?! АМА ТОЙ Е ТОЛКОВА ХУБАВ! КАК МОЖЕ ДА НЕ ГО ХАРЕСВАШ!

- Стига си викала, тъпанчетата ми спука!

- Аз предлагам да идем на спа, за да се успокоим и релаксираме като кралици.

- Като?! Аз вече съм кралица!

- На какво?

- Сега не е важно, но не ти искам спа-то! Първо, там освен да лежиш и да си почиваш, друго не можеш да правиш, а тебе като те знам как не можеш да млъкнеш направо не мога да си представя какво ще бъде да си причиня цял ден само с теб...

- Какво ми има? Аз съм такъв прекрасен човек!

- Спри да ме прекъсваш!... Второ, за да релаксираме като хората ще трябва да си дадем всичките пари!

- Ама ние нали сме мулти-милионерки, какво толкова?

- Тихо, че някой ще ни чуе и ще ни ограбят! Предлагам да идем някъде на почивка, някъде, където никога не сме ходили никога.

ЖИВОТЪТ НА ЕДНА ЗВЕЗДА: ДРИМЧИ EDITION Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ