13

790 55 5
                                    

"Taehyung"

După ce ne-am terminat mâncarea am decis să privim un film, era de dragoste-comedie, și era o atracție dintre doi băieți.

-De ce ai ales acest film? ma întrebat iubitul meu brunet.

-Păi e o poveste de dragoste dintre doi băieți, și noi tot avem o iubire, de ce nu?

-Bine, vino la mine? îl priveam și lovea încet piciorul lui, dar am decis să mă pun lângă el. A fost puțin dezâmâgit, dar am decis să-i fac sipărarea mai dulce și ma-m urcat la el în poală începând să îl sărut și să domin asupra sa, el a acceptat jocul, o mână am puso pe gâtul său și vroiam să contui săruturile pe gât, dar nu vroiam să grăbesc, chiar dacă ardeam deja.

-Trebuie să ne oprim, ne uităm la film totuși.

-Bine... a zis el dezâmâgit și și-a tras tricoul din cauza erecției sale destul de mare, știam în ce situația la-m pus deoarece eram în aceiași situație, am luat gustările și iam dat și lui. Ne uitam la film și molfăiam puși cu ochii în ecranul TV-ului, filmul era dea drepul interesant. Se începea o scenă erotică și am roșit puțin.

-Hm..a tușit Jungkook și iarăși și-a tras maioul, atunci mi-am dat întrebare, poate îl presez prea tare? Poate era deja timpul?

-Să mut scena?

-Nu, e ok. a zis el și se prefăcea că nu îi pasă..

-Doamne, câte aș face. la-m auzit bombănit sub nas, dar am decis să nu atrag atenția. Am continuat filmul deja lipiți unul de altul, gustările dau terminat la jumătatea filmului. Mă mir că sau terminat așa greu, de obicei când privesc un film se termină în primele 5 minute. Ne era deja somn și am decis să ne ducem la culcare.

-Te deranjează dacă dorm în boxeri? a întrebat Jungkoo.

-Nu.

-Bine, dacă dorești poți și tu dormi în boxeri, știu că nu e comod.

-Sigur?

-Da, ești iubitul meu. zice el zâmbind și dândumi din ochi, și-a scos maoiul și avea un abdomen destul de pronunțat, și un piept care îmi chemau buzele să lase pete roșii pe el. Apoi și-a scos blugii și avea o pereche de boxeri negri care îi conturau perfect coapsele. Sa trântit în pat și și-a pus mâinele după cap rezemat de perete.

-Rândul tău. mi-a zis privindumă ca pe o pradă, mi-am scos și eu hainele și mam pus lângă el, nu aveam un corp atât de perfect ca al lui, dar mă simțeam ok cu asta.

-Noapte bună. a zis și ma sărutat ușor pe buze.

-Nopate bună. la-m sărutat pe ceafă și la-m luat în brațe.

Today I /vkook/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum