19

558 43 0
                                    

"Taehyung"

Masă era întradevăr gustoasă, râdeam cu Jungkook cu gura plină și arăta ca un iepuraș, apoi am terminat masa și ne-am culcat pe canapeaua din salon, încă îmi era somn, aș dormi cu el zi și noapte, fețele noastre erau atât de aproape, ne-am unit într-un sărut și la-m ajutata să se urce la mine în poală, își mișca fundul de membrul meu, mă înebunea acest băiat.

-Nu cred că ai aici lubrifiant. i-am zis privindul serios, o roșeață ia apărut în obraji și sa ridic plecând în odaia sa și reînotrcânduse peste câteva momente cu o sticluță în mână, s-a poziționat înapoi în poala mea și încercam să evit săruturile pe buze, deoarece mă durea, întradevăr durea, dar sărututrile sale merită acest "chin". I-am scos tricoul și am început al săruta pe gât, gemetele sale mă înebuneu.

-Jungkook, mă faci să îmi ies din minți. am zis lângă urechea sa apoi mușcândui ușor lobul urechii.

-Tae, nu mă tachina, mai repede.

-Nu atât de rapid, kookie, răbdare.

-AgH! a gemut el tare și înfundat când mi-am strecurat mână în boxerii săi și am început să-i masez membrul. Mi-a scos tricoul meu ambii rămăși doar în bozeri, boxerii săi îi scoteau atât de tare în evidență coapsele și membrul, cât de tare aș vrea să-l tachinez, nu mă puteam abține, îl vroiam. La-m lăsat complet fără nimic, am pus ceva lubrifiant pe degete, apoi la-m lovit ușor, dar gemetele sale erau zgomotase, îmi plăăcea atât de mult când se bâlbâie din cauza emoțiilor, la-m pătruns cu-n deget, vroiam cu 2, dar ambii suntem la început și nu vreau să-l doară.

-Iubitule, doare? întreb eu privind atent fața sa încrețită.

-Ah..da. zice el lăsând fața în jos. Ia-m permis să se acomodeze, am cerut din priviri voia de al penetra și cu al doilea deget, nu vroiam să-l grăbec, și ca să fiu cinstit și eu eram emoționat, e prima dată când o fac cu-n băiat, ne socotind prima seara împreună, dar intuiția mă ajuta, și ceva ce am mai putut găsi pe net, câd de stânjenit nu aș fi, dar da, am făcuto, și nu pot zice că-mi pare rău. Mi-am scos bexerii și iam sărutat ușor umerii pentru al relaxa, și încordarea din umeri scade. Ia-m desfăcut mai tare picioarele. Lam poziționat, și era foarte emoționat.

-Apleacăte ușor.

-B-bine... zice el și își lasă fundulețul moale penetrândul ușor, gemea atât de tare, și îmi strângea pieptul, ia-m luat mâna în a mea.

-Ah...Tae...

-Acomodeazăte. am zis griujului și am început ami mișca ușor șoldurile, încet-încet, după câteva momente mărind ritmul.

-Fuck, Jungkook, ești atât de bun!

-Tae! Vreau mai tare! AH! a gemut el puternic când la-m penetrat adânc și tare, mă mișcam mai repede și mai repede făcândul să geamă foarte tare când și-a dat drumul pe abdomenul meu și peste câteva secunde am terminat în el, mam curățat, și ne-am îmbrăcat înapoi tricourile, dând drumul TV-ului și privind ceva, nu știu ce era, dar nu ne păsă, am adormit în brațele unul altuia și era foarte bine. Întradevăr îl iubeam.

Today I /vkook/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum