Ismerjük meg egymást!!!

27 2 1
                                    

  Sziasztok! Én lennék a főhős. A nevemet már rég elfelejtettem ezért hívjatok Törpének! Igazából nem vagyok nagyon érdekes ember. A hajam hosszú barna színű de idegbajt kapok , hogy folyamatosan az arcomba lóg ezért mindig össze van fonva. Bár ehez a frufru még rosszabb ötlet volt. A szemem kék színű csakhogy utálom a kéket meg ha a szemembe bámunalnak ezért inkább a színes kontaklencse mellett tettem le a voksom amit kedvemre cserélgethetek. Jelenleg 13 éves vagyok viszont szökőévben születtem úgyhogy ha pontosak akarunk lenni olyan három éves lehetek. Eléggé kalandos utam volt aminek az lett a vége, hogy csatlakoztam a hírhedt "Pénzes Banditák" - hoz. Jelenleg itt dolgozom. Különböző küldetések vannak különböző emberektől amit egy bizonyos összeg megadásával örömmel teljesítünk. Elnézést a kivételnek. A küldetések fele kb. abból áll, hogy öljünk meg valakit raboljunk ki valamit." Tudjátok olyan dolgok amit már 3 évesen is tud az ember". ( Remélem érthető voltam. ) És ennyit érdemes rólam tudni.

-----------------------------------------------------------
Sziasztok! Mivel az első részben csak a főhős lesz benne ezért a többi karaktert nem most szeretném bemutatni. Amúgy valaki tartana nekem egy Wattpad tutoriált mert NAGYON nem tudom használni.

Hogy mondta?Where stories live. Discover now