Dö lá kettő

6 1 0
                                    

A kínos csöndet még kínosabb csönd követett. Ez a csönd nem tartott olyan sokáig. Zselés hajú barátunk ugyanis hamar elgurította nem létező gyógyszerét.
Tessék?!-esküdni mernék rá , hogy egy ér dudorodott ki a homlokán miközben türhetően hangosan ordította egyszavas kérdését.
A lány keze ami eddig az ajtó kilincsén volt most lassan lecsúszott róla. Vett egy mély lélegzetet ,majd kifújta a levegőt. Ugyan ezzel a lendülettel meg is fordult így szembe kerülhetett a tőle  legalább tíz méterre lévő ordibáló hülyével. Csülkeit megemelve a leány elindult az előbb említett férfihez. Mikor már elég közel ért hozzá megszólalt.
- Úgy látom nem csak elmebeteg vagy hanem még süket is. Azt mondtam NEM.- míg az első mondatot olyan "pontleszarom" stílusban mondta addig a második mondat utolsó szavát  úgy mondta , hogy azt anyàm is megirigyelte volna miközben arról akartam meggyőzni ,hogy ha nem járnék iskolába magamtól is kitakarírtanám a szobám. Miután ez a két mondat elhangzott igazi háború vette kezdetét egy farkasszememzés keretében a két személy között.
- Nézzétek már a főnök vakarcsa beléphetett a serdülő korába!- az elöző fejezetben karon lőtt fiúnak a hangja hozta a békét a két háboruzó személy közé. - Na remek megzavartam ezt a bàjos szemezést ,de mindegy is itt van a kölyök .-egyébként csak most tűnt fel ,hogy a srác keze gyakorlatilag vérben úszik.
-Pilóta nem tudom, hogy azért vagy most ilyen mert részeg vagy, esetleg azért mert vér veszteséged van, de modj még egy hasonló mondatot és megtanítalak repülő nèlkül repülni!-milyen fontos információt tudhattunk meg!! Csak nem nevén nevezték a kék hajú embert. Hát de!!
-Szerintem csak úgy ahogy van idióta.-
Valaki megmert szólalni a tömegből. Vannak még csodák.- Amúgy meg az a baja, hogy a kis abc-ben felvitték a pilóta keksz árát.
- Áruló!!!! Ez belsős titok volt!- Pilóta szemei szikrát szórtak egy vele egykorú fiú felé.
Viszont az eddig csöndben lévő tömeg  most teljesen átváltozott egy viháncoló alsó osztállyá.

-------------------^-----------------^--------------------
Ha valaki eljutott eddig a részig ..... hát ... ööömm.... keress barátokat. Addig én elbeszélgetek magamban. Kb . még két rész és átmegy a másik világba a történet. Amúgy remélem látta mindenki az értelem hiány kiírását. Ha mégsem akkor fejenvágott vele a könyv.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hogy mondta?Where stories live. Discover now