Egy jó ideig barangoltunk az erdőben, mikor a lány megállt, egy kívülről elhanyagolt fa-ház előtt. Mikor belépünk egy jól rendezett, tiszta házba találtam magam. Barna padló, díszes lépcső, egy öt személyes kanapé és az előtt egy nagy plazma TV.
-Wow-Ennyit tudtam kinyögni, mire ClockWork kuncogni kezdett.
-Ki ez, ClockWork?-Lépett be a helyiségbe egy fekete öltönyös, arctalan ember. Slenderman.
-Ő itt egy olyan személy, akknek itt a bátyja, tud mindent rólunk és meg se ilyedt, mikor rá támadtam!-Fogta közre a vállam, míg én semmit nem mondó arccal néztem rá a lényre.
-Akkor, ha meg kérdezhetem, mi a neved?-"Nézett" rám.
-Laura, Laura Wright!-Fontam össze a kezeim, a mellkasom előtt. Ekkor lépett be a szobába egy fekete-fehér bohóc, aminek a szeme megállapodott rajtam.
-Uhh!-Füttyentett egyet.-Ki ez a bomba csaj?-Lépett közelebb hozzánk. ClockWork oda ballagott hozzá, majd adott neki egy nyaklevest. Nagyokat pislogva néztem a jelenetet.
-Laughing Jack...-Mormoltam magamnak.
-Miről hablatyolsz?-Kérdezte értetlenül ClockWork.
-S-semmiről!-Tartottam fel a kezem. A lány vállat vont.
-Hát jó~-Húzta el a szót.
-Akkor Laura, kérlek, mutasd meg mit tudsz?-Kért Slenderman.
-Mármint?-Húztam fel az egyik szemöldököm.
-Mondj valamit valamelyik Creepypasta-ról!-Köhintett egyet-kettőt.
-Jó!-Sóhajtottam, majd elmondtam Jane sztoriját. Egyik kedvenc Creepypasta-m, Jane The Killer.
-Ezt nevezem!-Tapsolt egyet.-Tudod mindőnk történetét?-Kérdezett rá, mire megráztam a fejem.
-Hoodi-ét, Masky-ét és... Asszem Liu-ét sem...-Gondolkodok el.
-Akkor azt se tudod, hogy kicsoda Masky?-Kérdezte, mire megráztam a fejem.
-Akkor, majd rájössz!-Veregette meg a vállam.
-A-akkor, most nem öltök meg?-Néztem banbán. Erre bólintott.-Dehát...-Nem tudtam befejezni, mert három alak esett be az ajtón. Érdeklődve vizsgáltam a három vérben tocsogó személyt. Masky, Hoodie és Ticci Toby.
-Úúú ki ez lány, Slendy?-Lépett hozzám Ticci Toby. A maszk az arcán, pontosan olyan, mint amilyen a fanartokon, úgy mint a szemüvege és a ruhája is.
-Ő itt Laura! Mindent tud rólunk, kivétel Masky-ról, Hoodie-ról és Liu-ról. Ő lesz az az ember, aki segít nekünk információkat szerezni!-Rakta a vállamra a kezét.
-Te nagyon ismerős vagy nekem!-Mondta Hoodie(!).
-Nem tudom honnan!-Mondtam meglepődve.
-Hát én se!-Nézett unottan a fiú(Asszem).
-Jó, akkor holnap lesz egy felmérésed!-Mondta Slender, mire beleegyezően bólintottam.-Jó! Toby, kérlek mutasd meg neki a szobáját!-Mondta, majd kiment e a konyhába, azt hiszem.
-Értettem!-Bólintott, majd felkaron ragadt és felvezetett a lépcsőn.
Mikor felértünk, nem sokkal meg is álltunk egy fekete ajtó előtt. Belépve egy fekete-fehér-piros szoba fogadott. Nagy szép volt. Az ágy kerete elefántcsont színű volt, rajta egy vér vörös paplannal. A bútorok fehérek voltak, a plafon és a falak feketék, a padló pedig világos barna volt. Nagyon tetszett, összhang volt a szobában. Rabul ejtett, s mikor már észbe kaptam az ágyon voltam szétterülve. Toby, pedig csak nevetett.
-Na, szia! Mehetsz!-Nyújtottam rá nyelvet, mire feltartotta a kezét és eloldalgott.***Na, ez is kész, igaz kisebb-nagyobb szenvedés árán, de KÉSZ! Ha tetszett, akkor nagyon örülni fogok neki! Puszi & nem soká jönni a következő rész, persze csak ha tetszik!💋🖤***
ESTÁS LEYENDO
Keep calm... and be a Creepypasta __Szünetel__
FanficA nevem Laura, Laura Wright. A bátyám keresem már régóta. Most megtaláltam. ***Író: Ez a történet eltér a szokványosaktól; Ebben a sztoriban nem lesz olyan, hogy a karakterünk beleszeret az egyik Creepypasta-ba, maximum, majd a késöbbiekben, de most...