A két főnix tetoválás amiről nem tudták a szereplőink hogy páros tetoválás és hogy akik ezt viselik azok általában együtt fognak lenni. Persze Dumbledore ezt is tudja de még véletlenül sem említené meg nekik.
Először Liliana-é
Majd pedig Tristané
Szereplőink egyszerre kapják meg a professzor által írt levelet. Mind ketten meglepődnek főleg Liliana aki ekkor tudja meg hogy a Grievs házaspár nem is a valódi szülei. Itt a két levél.
Liliana levele
Kedves Liliana !
Sokat gondoltam mostanában rád remélem jól vagy. Sokat gondolkodtam arról is hogy ezt elmondjam e neked. De akkor vágjunk bele 16 évvel ezelőtt te nem a Grievs házaspár gyermeke ként születtél hanem az angliai Potter házaspár gyermeke ként születél. A házaspár aki nevel téged ezt tudták valamint azt is hogy kockázatos az hogy elfogadták hogy téged nevelnek hiszen Voldemort ha megtudja hogy te élsz akkor utánad is utánad indul. Sajnálom hogy csak most mondom el de van egy ikertestvéred pár kevés dologban hasonlítotok de a szemeitek színét édesanyátoktól örököltétek.
Tudom hogy nem kérhetnék ezek után semmit tőled. Csak annyit légyszíves térj vissza hazádba és élj tovább Harryvel és a keresztapáddal. Remélni merem hogy úgy döntesz hogy jössz a Roxfort Varázsló és Boszorkány Képző Szakiskolába.
Üdvözlettel mindent sajnáló
Dumbledore professzor
Amikor főszereplő nőnk ezt meglátta nagyon kiakadt és a szobája felét fel is gyújtotta és csak az volt a szerencse hogy a másik felét Ónix megmentette tőle. Sokat gondolkodott a levélen majd kérdőre vonta nevelőszüleit akik nem tagadták mind azt ami a levélben volt. Megkérték hogy értse meg Dumbledore professzort de ő úgy érezte mindenki becsapta. Ezért először nem akart menni végül mégis úgy gondolta meg kell ismernie testvérét.
Tristan levele
Tisztelt Mr. Black!
Tristan remélem nem haragszol meg azért amit most írok de akit te szüleidnek hiszel nem azok édesanyád Lisa Cooper egy félvér boszorkány volt aki a segítségemet kérte 16 évvel ezelőtt. Mert féltett téged igaza is lett Voldemort egy sötét mágus aki azóta vissza tért megölte édesanyádat születésed után. Ezután én bíztalak Rizzo-ékra. Sokat gondolkodtam hogy mondjam el édesapád még él de sajnos sok évig egy börtönben élt mert azt hitték róla hogy megölt egy csomó embert de kiderült róla hogy nem ő tette hanem más valaki. Sajnos azt kell mondanom ő nem tudót a születésedről és arról sem hogy te létezel. Remélem megbocsátasz öreg fejemnek hogy nem mertem se neki se neked megmondani az igazat.
Annyiban reménykedek hogy megtudlak arról győzni hogy eljössz és ezt az évet a Roxfort Varázsló és boszorkány Képző Szakiskolában fejezed be. Remélem megtudlak győzni így megismerhetnéd édesapádat és még néhány jó embert.
Üdvözlettel mindent sajnáló
Dumledore professzor
Mikor ezt meglátta a pergamenben Tris teljesen ki akadt nála sajnos Tira nem tudta meg menteni a szobát de még a ház felét sem. Mikor rájött hogy végül is a nevelő szülei hazudtak neki kérdőre vonta őket majd közölte velük hogy bár szereti őket és sok barátja van itt. De szeretné megismerni az édesapját és azt csak úgy tudja megtenni hogy elmegy Angliába. Tudta hogy nehéz feladatra vállalkozott de hogy ennyire és hogy közben a szerelemmel is meg kell küzdenie az már csak tető pont volt de nem omlott össze alatta.
ESTÁS LEYENDO
Tűz lánya és fia
FanficEgy Potter és egy Black. Mindketten tudnak bánni a tűz erejével és mind kettőjük lapockáján található egy főnix madár. Míg a fiúnak egy tűz főnixe van addig a lánynak egy fekete-kék főnixe van. Nem ismerik egymást de van egy közös ismerősük aki úgy...