Capitolul 1 / S de la Secrete

609 21 6
                                    

Nu ai zice că pe strada Clearwater se poate întâmpla ceva interesant , este o stradă lăturalnică pe care nu calcă picior de om , chiar şi luminiţele care obişnuiau să licăre noaptea în felinare păliseră în timp , lăsând întunericul să pună stăpânire definitiv pe străduţa singuratică . Nu erau multe case pe străduţa despre care tocmai am vorbit ,poate 2-3 căsuţe mici şi o pensiune la marginea străzii însă care era în paragină de mult timp , mai rămăsese doar litera "S" deabia reuşind în fiecare zi să reziste vântului şi să nu-şi părăsească mult iubitul acoperiş . Într-una din cele câteva căsuţe erau mereu zarvă şi neînţelegeri , poate pentru că părea atâta gălăgie din cauza liniştii din jur , poate că dacă ar fi stat într-un oraş aglomerat , zarva ar fi fost la ordinea zilei , nu ar fi fost nimic în neregulă . 

- M-am săturat să îţi petreci timpul cu jurnalul ăla stupid ! Ce scrii acolo ? Cum perdelele au luat iar foc din cauza ta sau că verişoara ta le-a dat foc ?

- Scriu cât de mult urăsc să stau cu voi !  Dacă mama şi tata ar fi fost aici v-ar fi .....

Nu mă întrebaţi ce a urmat după acele cuvinte , tot ce vă zic este că s-a auzit o pocnitură puternică , chiar dacă nu eram acolo , mi-am putut da seama că era vorba despre un contact fizic nu foarte plăcut între mâna Doamnei Collins şi unul din obrajii Elenei . După această plamă totul se liniştise , poate că acesta era sărutul de noapte bună cu care era obişnuită Elena .

În camera Elenei nu arăta nimic primitor , ba chiar cred că ai confunda camera ei cu o debara sau o pivniţă şi nu era doar pentru că era o cameră veche , cu pereţii crăpaţi de atâta vreme si tavanul mai să cadă în orice secundă ci datorită desenelor de pe pereţi şi decorului bizar , dacă aş fi fost pentru prima oară în camera aia aş fi crezut chiar că ea a crăpat pereţii şi a spart tavanul pentru a se potrivi mai bine cu restul camerei . Jurnalul ei era defapt o agendă veche cu câteva pagini rupte şi îngălbenite , cu urme de ciocolată pe unele pagini şi colţuri deloc stabile , părea că a fost lăsat de mai mult de 2 ori în ploaie , în soare probabil în luna lui "cuptor" şi poate că îl uitase şi sub zăpadă cândva . Ce era special la acel jurnal era că acolo se găseau toate secretele şi toate ascunzătorile pe care le găsise pe acea stradă , cea mai mare dorinţă a ei era să ajungă în pădurea ce era despărţită de stradă de un gard înalt de piatră acoperit cu sârmă ghimpată  pe care scria "PERICOL ! NU TRECEŢI !" . Singurul pericol în acea pădure ar fi fost ca nu cumva să o găsească familia Collins din nou şi să o încuie iar în dulapul cu haine vechi , prăfuite şi mâncate de molii , o dată chiar i se păruse că unei molii îi crescuse barbă de la atâtea blănuri excentrice pe care le avea Doamna Collins acolo , blănuri care erau defapt ale mamei Elenei care din păcate nu mai era . Toţi din acea familie hotărâseră să-i dea uitării pe părinţii Elenei ce dispăruseră acum mulţi ani într-o expediţie în PĂDUREA UMBRELOR MORTALE .

--------------------------------------------------------------------------------------

Deci cam asta a fost prima parte , next la 20 cititori . sper că v-a plăcut.  :)

Umbre MortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum