Trecuseră două zile de când Elena era închisă în camera ei. Pedeapsa asta o făcea să îi pară rău pentru reacţia pe care a avut-o, însă după îşi aducea aminte cât de bine s-a simţit să se răzbune pe toţi anii de chin pe care i-a trăit datorită Patriciei. Kath, Daniel şi Ariana nu mai dăduseră niciun semn, nu ştia nimic despre ei. Pe Mark şi Miranda îi vedea când părinţii Mirandei nu erau acasă, se duceau seara şi aruncau cu pietricele în geamul lui Daniel. Mark îi trimitea mereu Elenei bileţele despre starea Mirandei. Nu se simţea deloc bine de când a aflat că Daniel i-a dat de gol. Se simţea trădată după tot ce s-a întâmplat.
Într-o seară, Miranda a ieşit din casă, însă nici urmă de Mark. S-a gândit că probabil i-au sunat profesorii pe părinţii lui şi acum nu mai are voie să iasă din casă pentru următorii 10 ani. Şi-a adunat câteva pietricele în pumn şi a pornit spre casa lui Daniel. Odată ajunsă acolo, a aruncat prima pietricică în geam, apoi a simţit o mână pe umărul ei. S-a întors speriată, iar în spatele ei stătea Daniel.
- Nu ţipa, te rog. Orice ai face, nu ţipa. spuse Daniel în timp ce îşi luă mâna de pe ea
- Cred că tu o să fii ăla care o să ţipe după ce o să îţi fac.
- Ştiu ce crezi, Miranda.... dar nu e aşa. Nu aţi înţeles povestea cum trebuie.
- Adică mă faci proastă? Ce e de înţeles? Ne-ai trădat, Daniel... A avut încredere în tine, iar tu...
- Nu eu am făcut-o, tu nu ai fost de faţă, iar Elena probabil că a răsucit cuvintele împotriva mea.
- Scuteşte-mă! Elena nu ar avea niciun motiv să dea vina pe tine.
- Oh, ba da... Miranda... şi asta a şi făcut. Eşti prea naivă ca să îţi dai seama că ăsta a fost planul lui Mark ca să atragă atenţia de la faptul că e pe cale să fie exmatriculat.
- Încetează să mai minţi! Mark nu e pe cale să fie exmatriculat şi nici nu a pornit toată mascarada asta. Poate ar trebui să fii mai mult ca Mark, ţi-ar prinde bine.
Daniel ura să fie comparat aşa că la auzul vorbelor Mirandei, s-a îndreptat spre casă dându-şi ochii peste cap. Atunci, Miranda l-a prins de mână şi l-a întors cu faţa către ea, lovindu-l cu pumnii în braţ. Pentru a o linişti, Daniel a prins-o de mâini, însă ea continua să se zbată. În acel moment, a venit Mark şi a văzut toată scena. A interpretat greşit totul, iar în momentul următor l-a pus pe Daniel la pământ şi a îmbrăţişat-o pe Miranda, care începuse să plângă. Daniel s-a ridicat de pe jos şi l-a tras de braţ pe Mark, apoi l-a împins în spate. Miranda stătea speriată într-un colţ în timp ce Mark a sărit pe Daniel şi a început să îl lovească cu pumnii. Una câte una, luminile din casa familiei Lynch se aprinseră, iar părinţii lui Daniel se aflau în pragul uşii, pregătiţi să sune la poliţie.
CITEȘTI
Umbre Mortale
ParanormalElena este o adolescentă independentă , elevă în clasa a 10 a la un liceu necunoscut de mine în momentul ăsta , pasionată de paranormal şi secrete ascunse porneşte într-o expediţie care avea să îi schimbe viaţa . Pădurea interzisă din faţa străzii e...