Fug si fug asta e tot ce stiu ca fac, nu stiu de ce dar eu fug, si nu vreau sa ma opresc pentru ca imi e frica, daca ma opresc poate sa ma prinda. Ce sa ma prinda nu stiu exact, cineva? Ceva? Poate chiar trecutul? Nu stiu. Chiar nu stiu. Dar ma urmareste si daca ma prinde nu e de bine.
Ma trezesc transpirata si cu inima aproape iesindu-mi din piept.
Ma ridic in fund si incerc sa ma calmez.'Visul asta m-a bagat in sperieti, nu inteleg de ce. De ce fugeam? Sau de cine? Eu cred ca e un cine pana la urma. Dar nu stiu cine.' Ma duc sa imi iau un pahar cu apa din bucatarie si ma uit pe geam.
Trece o siulueta neagra prin fata geamului. Tresar si realizez ca venea din curtea din spate. Ma duc repede sa verific. Deschid usa si pe presul de la intrare gasesc un trandafir.
-Hai serios ma? Si aici? Si aici? Bai in fata casei mai inteleg dar aici? Daca tot atata macar vin-o in fata mea si vorbeste cu mine, nu imi mai lasa prostiile astea de flori. Pentru ca ghici ce? Nu am nevoie de ele. Le urasc. Urlu de nervi, nu mai pot, fierb. Sunt satula de trandafirii astia. La inceput era ok dar deja exagereaza. In vestiar, in fata casei, langa banca si acum aici? In spatele casei? Chiar asa? Nu mai suport.
Ma aplec sa iau trandafirul si il arunc direct la gunoi. Ma mir cum de mama nu a venit sa vada ce s-a intamplat. Da la cum am urlat si daca nu a venit sigur nu e acasa, ca deobicei. Ma duc direct in camera si din cauza nervilor nu puteam sa ador asa ca mi-am pus castile in urechi si am pornit muzica.
CITEȘTI
Rose
Short StoryPovestea lui Rose, fata care primeste zilnic un trandafir. De la cineva , si nu e curioasa sa afle cine ii tot trimite trandafirii