-1-

1.3K 41 24
                                    

Umarım herşey istediğimiz gibi mükemmel olur.İlk kitabım lütfen anlayış gösterin çok çirkin yazabilirim çünkü uykum olmadığı için gecenin bu saatinde böyle bişeyi yazmaya karar verdim kusura bakmayın yazmaya başlıyorum kötü vote yapabilirsiniz sevinirim eksiklerimi görmüş olurum.

Geçtiğimiz yaz başlamıştı herşey babamla birlikte eve dönüyorduk güzel bi tatil geçirmiştim sahil kenarı deniz kum güneş barlar çok eğlenmiştim herşey çok güzeldi yakın bi kız arkadaşım vardı adı Tuğçeydi. Her yakın arkadaş gibi canım aşkımlı bitanemli konuşuyorduk ve konu birden açıldı Tuğçe bana okuldan

kimleri sevdin dedi bende saydım ama içlerinde o yoktu.Tuğçeye sen say dediğimde aralarında bende olduğum isimleri yazmıştı. Bende bozulmasın diye aslında arkadaşlığımız bozulmasın diye yazmamıştım ama bende senden hoşlanıyordum dedim.

Ama o hala ben seni sevmeye devam ediyorum dediginde sanki zaman durmuştu affalamıştım ve kalbim hızlı çarpmaya başlamıştı .

O anda hemen Tuğçeye çıkma teklifi etmiştim.O da çok sevinip hemen kabul etmişti . İnanamıyordum en yakın arkadaşımla çıkmaya başlamıştım. Ne yapıyordum ben kendimdemi değilim diye kafamda mırıldanan sorular yavaş yavaş koca bi test kitabı haline gelmeye başlıyordu bu sırada tek laf etmeden pencereden yolu izliyordum.Ve aklımdan geçen en büyük kelime şuydu Okan sen napıyosun Tuğçe senin en yakın bronun eski manitası ama karşı koyamadım.

Araba birden durdu babamın elini cebine koyup para çıkartmaya çalıştığında anlamıştım ki annemde kaldığım eve gelmiştik bizle birlikte anneannemde yaşıyordu. Tam inicekken babam "Ne o Okan etrafa gülücükler saçıyosun babacım" dediğinde Ömrümle birbirimize attığınız random bakışlarını attım ve "Baba yakın bi kız arkadaşımla şuanda flörtleşip çıktığımızı düşünmeni istemen ama durum tamda bu ve en garibi en yakın erkek arkadaşımın sevgilisi bu konuda ne düşünüyosun ?"dedim.

"Babam cebinden çıkarttığı bir deste parayı bana verdi ve " Kimseyi umursama kız arkadaşınla eğlenize bakın dedi. Babamı öptükten sonra arabadan indim ve eve yürümeye başladım . Her zaman ki gibi kapıyı anahtarla açmaya üşenip zile basıp beklemeye koyulmuştum. Kim o sesini duyunca ürktüm ama sesinden anladıgım kadarıylada annemin uykudan uyanıp kapıyı actıgını anladım Okan dedim ve kapı açıldı . Merdivenleri çıkmaya koyuldum ve sonunda bekledigim an 3 ay sonra anne görücek ve ona kocaman sarılacaktım. Kapı açıldı ve anneme kocaman sarılmsya başladım . Bu sırada anneannemede sarılıp yanagıda öpücük kondurdum ve odama geçtim. Hemen facebook'u açıp Tuğçeyle ilişki yapıp profilimin yanına T koydum ve bu şekilde twitter adresimide düzenledim.

Kendini yatağa atıp uykunun ellerine bıraktım ve mışıl mışıl uyuyordum artık. Sabah annemin o sesiyle uyandım Okan kalk bu sesi özlemiştim ve herzaman ki tavrımı takınıp anneme beş dakka daha yha gibi triplere girmiştim ve tam 1 saat sonra uyanmıştım. Telefonu saat için elime aldıgımda bütün arkadaslarımın bu kadar da kolpalık olmaz ve benzeri mesajlarını gördüm ve hepsini okumaya başladım hepsine onları ilgilendirmeyip kararıma karışmamalarını söylemiştim.

Fakat son bir mesaj vardı açamıyordum evet tahmin ettiginiz dogru bromdan.

Mesaj tebrik ederim kardeşim helal olsun beklemezdim ama ben mutlu olamadım belki sen mutlu olursun Tuğçe de yazmıştı. Bu mesaja çok şaşırmıştım ve bunları unutup kahvaltıya oturdum kahvaltımı yapıp dışarı çıkıcaktım eve ömrümle buluşucaktık.

UNUTULMAZ YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin