-4-

265 17 1
                                    

Şu son sıralar hikayenin düşüşte olduğunu görüyorum yazdan mı kaynaklanıyo yada çirkin mi yazıyorum karar verememedim ama okumalar düşüşe geçerse yazmayı düşünmüyorum çünkü kendimi kötü hissediyorum sonuçta yaşadığım şeyleri yazıyorum ama sevindiğim kısım hiç kötü yorum almadım , fakat bir kaç kişi bana yazım kuralları ve noktalama işaretlerine bence dikkat etmelisin diyor. Fakat onla uğraşmam için bilgisayarda olmam gerek . Sizi seviyorum kendinize iyi bakın. Bu bölümü yazıp beklemeye koyulucam .

Tuğçe beni bırakmıştı. Hala inanamıyordum ne yaptım bunu haketmek için , bu kadar gün içinde fazla mı sevmiştim onu ? Bazen herşey istediğim gibi yolunda gitmiyordu. Ama artık yorulmuştum. Zorlu bir hayatım vardı. İnsanların yargı ve önyargılarından artık sıkılmıştım ve yorulmuştum . Gittikçe yıkılıyordum kendime gelip tekrar dimdik durmalıydım. Biliyorum bu kadar güçsüz değildim ama artık hiç birşeye dayanıp güç harcamak istemiyordum.

Ömrümü aradım ve ağlayıp onunla konuşmaya başladım . "Ömrüm." Dedim . Hiç beklemediğim kadar yorgun çıkmıştı sesim . " Noldu sana sakin ol saat geç oldu yanına gelemem. Hemen anlat hiçbiriey çözümsüz değildir. Şimdi gözyaşlarını dindir ,sakin ol ve anlat seni dinliyorum hadi canım kardeşim." dedi. "Tamam anlatıyorum . Tu... Tuğçe ... Tuğçe beni bıraktı . Hiçbir neden söylemeden ona yakınlaşamadan onu bu kadar kısa zaman sevip aşık olmuşken kalbim çok kırık. Artık yapamıyorum . Hiçbirşeyi umursamıyormuşum gibi yapıyorum ama bu seferde daha çok canım yanıyo." Dedim . "Aşk bu otada konar bokada konar sen takma. Belki ona gerçekten aşık değilsindir . Bir kaç gün dinlen yat, dinlen, müzik dinle , yeni uğraşlar bul , şarkı söyle, kitap oku , farklı kızlarla konuş. Sana en başta söylemiştim ama bana böyle olmuycağını söylemiştin. Bak dedim sana hem aşık olduğun tuğçe olarak ayrılmıştır belki senden sana daha çok acı vericek belki ama en azından yakında güvende bir yerlerde olduğunu biliyorsun sıkma canını." Dedi . "Tamam öptüm baybay. " dedim ve cevap vermeseni beklemeden kapattım.

Artık biraz daha mutluydum . En azından güvende ve arkadaşlarıylaydı. Gözlerimi kapattım ve sıkıca ölümü bekler gibi uykumun gelmesini sağladım. Fakat uyuyamıyordum. İç sesim konuşmaya başladı."Tabi oğlum gerizekalısın bi kız için kendini bu kadar yordun üzdün değdimi o gözyaşlarına şişti kocaman oldu gözlerin. Yazık etme kendine daha çok tuğçe olucak hayatında." dedi . Bende ona "Emin ol ama Tuğçelerden en çok şuan ki Tuğçeyi istiycem."dedim . Artık ikimizde susmuştuk ve kulaklığım konuşmaya başladı . Taylor Swift - Everything Has Changed . Şarkı bitmeden uyumuştum.

Uyandığımda suratımı yıkadım ve Ömrümün dediklerini yapmaya başladım . Herşey daha iyidi unutuyordum sanki biraz . 2 günümü daha dizi izleyip , nescafe içip , müzik dinleyip , şarkı söyleyip , yakın arkadaşlarımla konuşup derdimi anlatarak geçirmiştim .

Saat 11 gibi uyandım. Herzaman ki gibi ilk işim olarak yüzümü yıkadım ve kurt gibi açtım. Anneannemden kahvaltımı hazırlamasını istedim . O sırada mutfakta oturuyordum ve telefonum çaldı. Arayan : TUĞÇE . Emin olmak için en az 5 kere daha gözlerimi kapatıp açtım ama doğruydu. Açmal istemiyordum ama iç sesim konuştu . " Aç şunu aptal sesini duyarsın." Dedi ve hemen telefonu açtım .

" Alo ?"

"Okan herşey için özür dilerim . Tekrar deneyebilirmiyiz ? "

Sanki 5 gün aç kalıpta önüme mantı atmışlar gibi atladım ve "Evet ." Dedim .

"İyi o zaman sana aşkım bile demeyi çok özledim . Aşkım ."

"Efendim herşeyim."

"Seni çok seviyorum."

"Ben seni daha çok seviyorum ama ."

"Hayır ben ."

"Hayır ben. "

Böyle böyle devam ederek 2-3 dakika sonra ikimizde birbirimize seni seviyorum diyip telefonu kapattık.

Artık çok mutluydum fazlasıyla hemde. Facebook'u açıp ömrüme hemen anlattım ve inanmak istemedi ama inand. Heralde inanactı en yakın arkadaşı bendim ve ona fazla yalan söylemezdim .İçimdeki duygular birbirine girdi karmakarışık oldu .Çok sevecen olmuştum hayat daha güzeldi. İzlediğim diziler , filmler , müzikler , kitaplar herşey daha iyi gibi geliyordu.Bu kadar mutlu olmayı haketmek için ne yapmıştım acaba . Bu arada Tuğçeyi ne kadar çok sevdiğimi ve özlediğimi anlamıştım .

UNUTULMAZ YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin