-2-

547 34 12
                                    

Evet tamam halletim yeni bölümü yazmaya başlıycam ama bu hikaye içime pek sinmedi güzel olmuycak ama zaten hedefim yükselmek falan değil sadece vakit geçirmek ve zamanımı değerlendirmek için yazıyorum. Ayrıca hiç kötü vote yok ama ben tekrar okudum haklısın biraz kısa ve yazım hatalı olmuş o yüzden telefonu bırakıp bilgisayardan yazmaya başlıyorum.

Sizi seviyorum iyi okumalar ...

Dışarı çıktığımda suratımı lahım çukurundan geçiyormuş gibi bi buruşturma ifadesi taktım tabi ki etrafta lahım falan yoktu sadece gözüme fazla bir derecede güneş geliyordu. Gözlüklerimi taktım ve telefonumu elime aldım.Gözlüklerimi taktığımda aklıma "Gözlüklerim RayBan parçala beni hayvan :3" lafı gelmişti ve hafif bir gülümsemeli tavırla ömrüme mesaj atıyordum . "BFF'm ben çıktım geliyorum sende çık zafer parkında bulusalım." diye bi mesaj attım . Ömrümden cevap : "Tamam cnm knkm glyrm mrk etme .s.s" sonuçta benim bffmdi böyle yazmasından gurur duyuyordum.

Telefonu cebime atıp metroya doğru yürümeye devam ettim. 3 aylık tatilden sonra buraya geldigim çin kendimi yolları bilmiyomuş gibi hissediyordum sanki daha önce buraya hiç gelmemiştim. Hafif kafamı kaldırıp etrafa baktığımda beste dinleyip söyleyen bi takım fosforlu teşkolar gördüm ve buraya gelmemiş olayı diledim devam ettim.Metroya bindim ve yakasık 3 dakika sonra indim. Biraz bekledikten sonra ömrüme mesaj attın : "qnq metrodayım geliorum." yazdım. "Tamam qnq bende hemen arkandayım." yazdı . Arkamı döndüğümde kıvırcık marulum canım bffm ömrümü görmüştüm ve ona koşturup kocaman sarıldım sımsıkı . Yaklaşık 5 dakika sarılıp birbirimizi öptük ve yola koyulduk

Yol boyunca tek kelime etmeyip birlikte müzik dinledik . Her zaman ki gibi sokakta kendimizi rezil edicek tavırdaki hareketler yapıp salak salak şeyler söyleyip playback taklidi yapıyorduk. Ah evet ikimizde çok salağız ama ikimizde birbirimizin salağıyız. Parka geldigimizde boş bulduğumuz bir banka oturduk ve güneş gözlüklerimi çıkarttım ve ömrümün ilk tepkisi "Kanka sen ne ara lens takmaya başladın ben fotodakiler shop sanıyordum." dedi ve gülmeye başladım . Acıklama yaptıktan sonra Tuğçeyi konuşmaya başladık.

"Kanka bişey sorucam ama bana kesinlikle doğru cevabı vericeksin ne dersen de darılmam biliyosun çunkü sen benim bffemsin." dedim ve ömrümün gözlerinin içine bakmaya başladım."Tamam da bu kadar önemli olup senin kafanı kurcalayan şey ne be bro ayrıca gözleri şöyle bakma van kedisi gibi şamarı yersin kafana." dedi ve kahkaha atmaya başladık. Bir  ses düzeltmesi yapıp ciddi tavrımı geri aldım. "Kankacım şey tuğçeyle çıktığımı biliyosun. Ama kafamı kurcalayan şu ben ona neden çıkma teklifi ettim ve ona kendimi aşık gibi hissediyorum ayrıca o Furkanın eski sevgilisi eee Furkanda benim brom ne yapıcağımı bilmiyorum ama umarım herşey yolunda gider. " dedim ve Ömrüme bakmaya başladım.

Ömrüm bana sarılıp : "Herşey yolunda gidicek sıkma canını benim brom sen mutlu olmayı hak ediyosun eğer seni üzerse ondan ayrıl ve tekrar onla çıkarsan hayatında beni bulamassın çünkü sonucunda ne olacıgını biliyoruz Furkanın durumunu hatırlıyosun değil mi ? " dedi ve sarılmayı bıraktı.

"Biliyorum ama peki ya benle ondan daha fazla anlaşır belki bi ömür birlikte oluruz herşeyi birlikte yaparız birlikte gezer birlikte uyuruz belki ." dediğimde içimden geçirdiklerimin aynısını ömrüm söylemeye başladı.

"Tanrım sen aşık olmuşsun fena derecede napıyorsun sen  1  gecede nasıl bu kadar onu sevmeyi başardın Okan bana da sevgili bul belki çifte randevuya çıkarız ." ve gülmeye başladı.

"Tabi canım zaten çifte randevu en sevdigim ikimizde birbirimizi rezil edelim ve sonra tekrar ikimiz birbirimize ağlayıp salak saçma şeyler yapıp limonlu soda alıp kafayı bulalım." dediğimde ömrümün kahkasıyla herkes bize döndü ve ömrümle birbirimize random bakışlarımızı atıp gıdılarımızı çıkardık.

"Ömrüm sana son bi soru daha sorucam kanka o kadar süredir Tuğçeyle arkadaşız fakat şuan Tuğçeyle çıkıyoruz ve ona nasıl davranıcağımı hiç bilmiyorum ya hiç sevgili gibi olmassak yada ona ısınmassam yada hemen ayrılıp bütün arkadaşlığımız bozulur duvarlarım yıkılırsa o zaman ne yaparım ?" dedim ."O zaman bende duvarlarına tekrar çimento atıp boyamaya başlarım merak etme ne için yanındayım aptal ve emin ol Tuğçeyle herşey yolunda gidicek ." dedi ve hemen Ömrüme sarıldım.

Umarım bu bölümü beğenirsiniz voteleri bekliyorum.

UNUTULMAZ YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin