Bölüm 1

50 5 3
                                    

Soğuyan hava parmaklarını hissetmesine engel oluyordu bir an önce eve varmak için adımlarını hızlandırmıştı eve vardığında apartmanın kapısını açık buldu kapıcıya sıkıca tembihlemesine rağmen dikkat etmemesi onu sinirlendirmişti ardından sıkıca kapattı merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladı ayaklarını hissedemediğinden tökezleyecek olduki korkuluklar imdadına yetişti evin kapısına vardığında kapıyı açıp içeri girdi ayakkabılarını çorabını çıkardıktan sonra rahatladığını hissetti o anda hoşgeldin ergün diye bir ses duydu arkasından vücüdundan beklenmiycek bir çeviklikle arkasını döndü bu tanıdığı bir silüetti ne için burada olduğunu biliyorum dedi ergün karşısındaki adamdan tepki alamayınca  sözlerine devam etti yalnız sana asla istediğini vermiyeceğim dedi zaten bende kandırıldım bende bilyorum beni artık rahat bırak dedi. Kusura bakma ergün dedi davetsiz misafir bu seninde benimde son şansım bunu bugün burada halledicez. Ergün kaçacak yeri olmadığını iyi biliyordu tek şansı vardı elini beline doğru hızlı bir hareketle attı fakat karşısındaki adam hazırlıklıydı pardesösünün içinde mermisi namnuda bekletiyordu silahını ve çekmeye bile gerek duymadan basmıştı tetiğe tok ve güçlü bir ses çıkardı silah. Ah diye bir ses duyuldu Ergünün cüsseli bedeni şimdi yerdeydi beyaz gömleğindeki kırmızılık göğsünden vücuduna yayılıyordu ve son cümleleri dini bir ritüel değildi kısık bir ses çıkardı katilinin arkasından " Bu işten paçanı sıyıramıyacaksın piç"

MasumiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin