Capitolul 6

154 5 15
                                    


                                     Sasuke pov

  Pe tot parcursul serii eram la maxim atent la tot ce facea acest grup de contrabandisti. La inceput se purtau relativ normal, exact ca u grup de bogatani betivi care s-au intalnit pentru a se lauda cu afacerile negre pe care le controleaza, insa pe parcur dupa ce alcoolul pe care il consumasera isi facuse efectul acestea nu isi dadeau seama de secretele care le divulgau:

  - ...merge vorba ca in satul Nisipului Ascuns este un tanar care nu poate fi stapanit de nici sase ninja bine pregatiti...

  - ohh, da tipul este un diavol, imi aminteste de Gaara, raspunse unul din ei

  -Am auzit ca are un potential foate puternic dar nu are cine il indruma, va dati seama da? spuse printre rasete tipul pe nume Taro.

  -Cred ca asta este doar o chestiune de timp, sunt mai mult decat sigur ca tipul va fi recrutat! 

  In acel moment mi-am dat seama ca grupul acesta de natarai la sigur stiau ceva legat de asta si se pare ca formarea unui grup criminal profesionist nu era doar un zvon. Binenteles nu puteam sa intreb asta si trebuie doar sa sper ca acesti tantalai vor discuta mai departe subietul. Nu trebuie decat sa ma prefac plictisit si dezinteresat de tot ce se intampla.

  -In cel mai scurt timp credca ni se va comunica ce sa ajuns din soarta lui, zise Zenshiro 

Acum vreau sa ii oferim atentie oaspetelui meu, cum ziceai ca iti spune? mi se adresase el

  - Nu e treaba ta! am raspuns dur

  - Se pare ca avem un oaspete destul de arogant in aceasta seara. O sa ma prefac ca nu am auzit raspunsul tau nepoliticos. O intrebare am, zise acesta, care este scopul tau, ce te intereseaza?

  -Simplu, banii! am raspuns plictisit

  -Atunci tinere considera ca aceasta este seara ta norocoasa, daca intri in cercul nostru nu o sa ai probleme cu asa ceva.

  - Mda, banii nu sunt o problema pentru noi, repeta unul din cei cinci idioti

  -Si ce trebuie sa fac eu pentru asta? intreb interesat

  -Simplu, avem nevoie de un spion pentru dusmani nostri. Cineva ca tine care va trece neobservat si va asculta tot ce discuta ei

  Eram de-a dreptul surprins de cat de idioti pot fi acesti tipi, cum naiba as putea trece eu neobservat daca chiar acesta ma remarcase din primele zece minute petrecute in sala de jocuri.

  -Nu mersi, castig destul de bine si in sala de jocuri, raspund cu un aer dezinteresat

  -E vorba de sume mult mai mari, zise acesta

  -Imi ajunge cat castig, rasound eu

  -Da, dar unde-i distractia? Pericolul? Satisfactia la urma toata, cred ca banii castigati usor nu iti aduc mare entuziasm, esti plictisit, nu ai nici un scop, pierzi doar timpul aiurea prin salile de jocuri iar castigul nu iti aduce deja nici o bucurie, am dreptate?

  Eram de-a dreptul impresionat de modul in care acesta ma analizase, vazuse axact ceea ce eu am aratat dar oricum nu era destept daca nu si-a dat seama ca sunt defapt ninja. Acum trebuia sa ma prefac ingandurat de oarca cuvintele lui m-ar rascoli si m-ar pune pe ganduri...

  -Accept!

  -Am stiut eu ca o sa il poti convinge, Zenshiro, il bate pe spate unul din ei

  -Mda,cred si eu ca e candidatul perefect, tanarul asts e o enigma, niciodata nu poti stii ce va zice

  -Si ce anume trebuie eu sa aflu, intreb dezinteresat

  -Destul pentru aceasta seara, e timpul pentru ceva distractii, aceste domnisoare minunate se cam plictisesc... Ahh, am uitat sa adaug iti poti alege una din aceste fete, ajung pentru toti, rase Zenshiro amuzat

  Printre aceste fete era si Sakura, care se implicase intro discutie aprinsa cu una dintre acele fete. Analizand-o mi-am dat seama ca aceasta practic absorbea fiecare cuvint spus de aceea de parca ar fi interesata de tot ce spune, poate strange si ea ceva informatii insa ma indoiesc ca companioanele lor sa aiba suficient creier incat se le intereseze si altceva inafara de bani.

  - Nu vreau niciuna de care vati atins voi, sun cu o voce apasata de parca as porunci

  Acestea ramasera mirati de raspunsul meu, sau de tupeul meu de a pune conditii, nu imi dau seama insa au izbucnit toti in ras

  - Poti sa o ei pe cea roz atunci, e singura neatinsa de noi, inca raspunse Zenshiro

  - Dupa ce termini cu ea o vreau si eu, tipa e buna rau, zise unul din ei

  In acest moment am avut nevoie de toata taria de caracter ca sa ma pot abtine sa nu il omor pe idiotul asta, numai gandul ca el sar putea atinge de ea imi provoca furie, furie si greata.

  -Totusi, inca nu ai zis cum te cheama, imi zise acesta

  -Zen, am inventat repede

  -Ok, Zen, ai cale libera la rozalie, cred ca o sa te descurci sa o cuceresti

  Nu am raspuns, doar am privit-o insistent, fara sa vreau mi-am amintit cat de mult rau i-am facut acestei fete, iar ea nu ma respins niciodata, intotdeauna a vrut sa ma ajute indiferent ce faceam eu. Ma intreb, mai e indragostita de mine... Cred ca da, dar in alt mod, sau poate e doar prieteneste, credca ea ar face asta si pentru Naruto... Cu toate ca atunci cand am plecat din konoha, ea sa exprimat clar ca inca ma iubeste...

   M-am apropiat de ea si i-am luat mana in a mea, eram constient ca ma urmareau toti cu privirea.

  - Pot discuta cu tine? am intrebat-o, de preferat afara, unde e liniste am propus eu

  Eram sigur ca toti din jur au auzit propunerea mea, nu aveam de gand sa stau in ochii lor si sa ma prefac ca flirtez cu ea, eu nici nu stiu cum se face asta, adica mai bine zis nu am facut asta niciodata, aveam destula atentie de la fete fara ca sa depun cel mai mic efort pentru asta.

  -Dddaa, a spus ea uimita si sa ridicat de pe scaun

  Fara ca sa aruncam vreo privire in urma am iesit din ace local galagios.


                                             Sakura pov


  Pe tot parcursul serii Satomi imi povestise trecutul ei, e o poveste destul de trista, daca Toru nu remarca cat de frumoasa era ea trebuia sa moara de frig si foame pe drumurile din satul ei.

Din cate am inteles aceasta nu era interesata de treburile lui murdare si niciodata nu sta sa asculte discutiile lui, deci nu aveam nimic important de aflat de la ea.

    Sasuke in schimb imi povestise ce planuri au ei cu el, se pare ca isi jucase rolul foarte bine, acestia fara nici o bsnuiala l-au introdus in cercul lor.

    -Vai Sasuke, ce vei face? vei incerca sa lucrezi pentru ei? Dar eu?

  - Da, asta e singura cale sa aflu mai multe, va trebui sa fac ce imi vor zice ei. Tu trebuie sa te prefaci indragostita de mine, zise el

  In acel moment inima mea o luase la goana, nu ma asteptam sa zica asta. Sa ma prefac indragostita de el?! Serios?! E greu sa nu ma prefac indragostita, il iubesc de cand il cunosc...

  -Aaa, am inteles, spun scurt, Nu stiam ce altceva sa zic, eram inca blocata

  -Sakura...

  Sa pozitionat in fata mea si ma privea cum nu ma privit niciodata pana acum, de parca m-ar fi vazut pentru prima data pana acum...

  Incet se apleca spre mine, stiam ce urma, eram de-a dreptul uimita si emotionata, nu am visat niciodata la asta.

  A fost un sarut usor, emotia ne coplesea pe ambii, era mai mult decat puteam suporta...





After the warUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum