Capitolul 1

185 6 0
                                    

  Cum spuneam imi petrec mai toate zilele in spital, deja incep serios sa ma gandesc sa imi aranjez o camera aici. Adevarul este ca aici ma simt libera, ma simt departe de privirile compatimitoare ale tuturor, de incercarile lor de a ma inveseli sa de ama convinge sa incep sa imi traiesc din plin viata. Sunt multumita de felul cum imi petrec timpul, insa toti cred ca spitalul este pentru mine o evadare, un loc unde ma izolez de toata lumea careia ii pasa de mine. Au fost multe incercari de a le arata tuturor ca sunt bine insa binenteles esuate, ei pur si simplu nu ma inteleg. Chiar si Naruto prca se simte vinovat ca nu poate face nimic in legatura cu asta. Si binenteles nenumaratele ori in care i-am explicat cum de fapt stau lucrurile au fost fara sens.

  De fapt nu pot spune chiar ca nimeni nu imi intelege starea pe care o treiesc. Kakashi-sensei a fost langa mine atunci cand a plecat Sasuke si stie ca de fapt eu nu mi-am pierdut speranta dar sunt in asteptarea celui pe care l iubesc de ani de zile. De fapt el il tinea intotdeauna ocupat pe Naruto cu diferite treburi ca sa nu ma sacaie in fiecare zi.

Astazi Ino ma rugat sa ne intalnim intr-un local din sat, sa ne anunte despre ceva important. Din cate am inteles vor fi mai multi dintre prietenii nostri si deja intuiesc ce mai exact vrea sa ne spuna.

Mergeam incet pe drum stiind ca voi ajunge cu mult inainte de ora stabilita. Brusc langa mine apare Naruto vizibil cu o bucurie pe chip ca ma vede.

-Buna, Sakura!

-Ooo, Naruto, ma bucur sa te vad! Mergi sa te vezi cu Ino?

-Da, desi nu prea inteleg ce vrea sa ne spuna asa urgent, zile el parand complet nedumerit.

-O binenteles ca nu iti dai seama, nici nu ma asteptam sa o faci, spun cu un aer de superioritate si amuzament ceea ce il inveseli brusc peNauto. Exact ca in vremurile bune cand o faceam pe desteapta cu el.

  Ajungem la locul intalnirii si alegem o masa intr-un colt mai restrans si asteptam cu nerabdare sosirea celorlalti, mai ales a lui Ino.

Eram sigura ca anume despre acel pas in relatia lor vrea sa ne comunice Ino si eram in acelasi timp fericita pentru ea dar si o stare de tristete puse stapanire pe mine, toate aceste evenimente care aveau loc in viata prietenilor mei nu faceau decat sa imi aduca aminte cat de singura sunt eu de fapt.

  Fara sa vreau imi vin in minte un val de amintiri legate de Ino si asa zis-a noastra rivalitate, si instant ma trezesc iar cu acel val de nostalgie provocat de trecut. De multe ori traiesc mai mult in trecut decat in prezent, caci amintirea acelor clipe fericite imi dau speranta pentru a putea merge mai departe. Binenteles ca intreaga mea competitie cu Ino era pentru castigarea inimii lui Sasuke, lucru care binenteles nu sa intamplat cu nici una din noi. Ma bucur pentru Ino ca a reusit sa treaca mai departe si anume sa cunoasca pe altcineva, Sasuke find un capitol incheiat din viata ei. Dar eu nu pot pur si simplu sa incetez sa-l iubesc si cred ca nu voi putea niciodata. Ino nu la iubit cu adevarat de altfel nu er fi renutat la el, eu il iubesc, eu nu renunt.

  Fiind cuprinsa de ganduri nici nu am observat cum sa apropiat de noi Shikamaru si Hinata, care se uita timida in jos  ( o doamne ea inca roseste groaznic in pezenta lui Naruto), acestea se asezara pe cate un scaun langa noi si asteptam in continuare sosirea celor doi indragostiti.

-Numai mie mi se pare straniu ca Ino ne-a adunat asa urgent pe toti? Practic ma amenintat cu moartea daca nu voi veni, spuse Shikamaru bosumflat.

Deci geniu ninja si nu isi da seama ce vrea sa ne spuna Ino, cateodata baietii ar trebui sa fie putin mai fete.

-Hinata sper ca macar tu sa iti fi dat seama despre ce e vorba, astea doi sunt clar o cauza pierduta, spun cu plictiseala in voce.

-Aaaa, sper ca nu s-au despartit sau ceva de genu, zise ea cu nesiguranta.

-Ooo nu si tu,spun exasperata.E clar ca vor sa faca inca un pas in relatia lor, adica sa se casatoreasca.

-Oooooo, au exclamat toti la unison.

Intre timp isi face aparitie Ino, fara Sai.

-Buna, se pare ca ati ajuns la timp, zise ea cu zambetul pe buze. Sai este in nu stiu ce misiune iar vestea cea mare o sa v-o dau euuu!

-Bine, bine am inteles care e faza, va casatoriti. De asta ne-ai chemat? zise Shikamaru

-Cee? Adica acesta nu este un motiv destul de bun? Se vedea clar ca Ino se enervase la culme.

-Oo bine, bine este cel mai important eveniment al anului, zise acesta plictisit.

-Deci Ino cand va avea loc fericitul eveniment? incerc eu sa salvez cumva situatia.

-Peste doua saptamani...

-Ceeeeee??? am strigat toti la unison

-Aaa, din pacate nu mai putem mult astepta , vedeti voi eu si cu Sai vom avea un copil...zise Ino putin stingherita.

-Ceeeeee??? de data asta ne-am ridicat toti in picioare, la o nunta ne asteptam dar la asta nu.

-Glumesti? Eu si Hinata trebuia sa fim primii nu voi, spuse el bosumflat

-Narutooo!!!

-Ooo, te rog voi nici nu locuiti impreuna, in plus eu si Sai nu suntem atat de timizi, intr-un cuvant suntem mai MATURI!

-Nu e vina mea ca Hinata nu e inca pregatita sa locuiasca cu mine.

-Bine, bine gata terminati, incerc eu sa ii potolesc.Deci Ino cu ce te putem ajuta?Era bine ca odata cu organizarea acestei nunti imi voi distrage gandurile de la Sasuke si toate celea.

-Si inca ceva, nu va fi o nunta traditionala, nu vreau sa purtam hainelea astea iritante, vom purta rochii elegante de seara, spuse aceasta cu mandrie.Vreau o nunta neobisnuita, deci ma bazez total pe ajutorul vostru.

  Am stat inca mult timp acolo facand planuri, fiecare venea cu idei diferite iar Ino le alegea pe cele care ii plac.Naruto era si el activ, ii placea ideea ca inca cineva din cercul nostru se casatorea, imi arunca din cand in cand priviri scurte la care eu ii intorceam intotdeauna un zambet vesel,vroiam sa ii arat ca chiar ma bucur pentru prietenii nostri si chiar am uitat pentru un moment ca sunt singura.

 Acasa am mers pe acelasi drum cu Naruto si Hinata, eram toti mega-entuziasmati de vestile de azi. 

-Hinata, cred ca ar trebui sa mergem zilele urmatoare la cumparaturi, nu vrem sa se cumpere toate rochiile dragute nu-i asa?

-Ooo da, m-am gandit la asta desi ma simt bulversata de ideia unei nunti netraditionale.

-Pot sa vin si eu? intreaba Naruto plin de speranta

-NU, e o treaba intre fete, Naruto, tu nu esti fata, il repezesc eu




After the warUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum