Kiitos haasteesta MoiMoi1804 !
Säännöt:
1. Tämä on pakko tehdä
2. Nämä säännöt täytyy kirjoittaa
3. Jos sut haastetaan uudestaan tää täytyy myös tehdä uudestaan
4. Tähän pitää hastaa 15 eri ihmistä Wattpadista
5. Kirjoita itsestäsi 15 eri faktaa(Oon varmaa koko Wattpadin ainoo, joka pitää näistä haasteista btw :"D)
Faktat:
1. Oon kova tyyppi tekee muistiinpanoja. Mun liikkeet saattaa tosin myös olla hyvin rajuja välillä. Tästä on joutunut kärsimään muunmuassa eräs vaikutusvaltainen kansanedustaja, joka eräässä koulumme auditoriotilaisuudessa istui vieressäni. Henkilö parka joutui vaan mun kynäni tökittäväksi. Sorry.
2. Kun ostan irtokarkkeja otan tyyliin kaikkea. Vähiten tulee kuitenkin otettua suklaata, mikä kyllä osittain johtuu siitä että kovin moni suklaa sisältää pahkinää tai mantelia. Lempi-irtokarkkeja on ne pienet kirjavat Naperot.
3. Oon hulluna WebTooniin! Kyseessä siis sarjakuvia tarjoava palvelu (webtoon.com / sovellus löytyy myös monille kännyköille). Jos käytätte Webtoonia, niin ehdotelkaa jotain kivaa luettavaa c: ! Lempisarjiksia sieltä on seuraavat:
A Good Day to be a Dog
Assassin Roommate
Athena Complex
Beautiful Beast
Eggnoid
Gourmet Hound
I love Yoo
Kind of Confidential
My Boo
Oh! Holy
Yesterday & Tomorrow4. Oon käynyt Venäjällä, Virossa, Ruotsissa, Tsekeissä, Saksassa, Bulgariassa ja Yhdysvalloissa. Viro on kotoisin paikka ja siellä oon eniten käynyt. Jenkkeihin lentomatka puolestaan oli hirveä. Siis tein henkistä kuolemaa siellä 11h lennolla. Yyh.
5. Mulla siniharmaat silmät.
6. Oon teehullu.
7. Mun taustakuvana on ite otettu kuva parin vuoden takaisesta ilmailunäytöksestä.
8. Kuuntelen musiikkia aina kuulokkeilla ja todella hiljaisella. Siis vaikka oisin yksin kotona, niin kuuntelen niin hiljaisella kuulokkeista kuin vaan olla voi.
9. Oon ollut TETissä muunmuassa meidän lähellä sijaitsevassa ravintolassa. Halusin aina tulla siellä aamuvuoroon, koska silloin pääsin syömään ne sinne aamupalalta jääneet ruoat :"D
10. Ainoa syy miksi musta ei tuu lääkäriä on se, et elimet on mun mielestä oksettavia. Veriset elimet hyi yäh. Pari kertaa meinannut tunnilla oksentaa pelkästään sen takia, kun on joku kala avattu. Se vaan tuntuu niin väärältä ja se, et joku voi mielellään availla kuollutta eläintä on vaan niin inha ajatus. Ja ne elimet on vaan semmosia inhoja lihamöykkyjä. Yngh
11. Pidän kasvisruoasta, mutten ois kuitenkaan valmis ryhtyy täysin lihattomaksi. Lähinnä vain sen takia, että mä koen sen vain rajoitteena, enkä halua yhtää lisää ruokarajoitteita enää ikinä. Osittain myös sen takia, että mulla on ollu vaikka mitä ruokarajoitteita, mutta lihaa oon aina saanu syödä. Tuntuu turvalliselta, kun on ees joku aine, jota oon aina saanu syödä.
12. Muistutan et olin hyvin ruokarajoitteinen lapsi. Lapsuuden lempi herkkuja oli pikkelssi, mandariinit ja semmonen päärynän makunen Tofulinen jäätelö.
13. En osaa tehdä kärrynpyörää, mut oon aina halunnu osata sen. Oon hyvin kateellinen kaikille, jotka sen osaa.
14. Kaiku on mun mielestä suomen kielen kaunein sana 😍💞
15. Oon asunut koko ikäni samalla paikkakunnalla. Hauska juttu on se, että tää siis kuuluu pääkaupunkiseutuun, mutta on oikeasti aivan kuollut lähialueisiin verrattuna.
Haastan:
Kaikki, jotka on puolen metrin päässä lentävästä lehmästä kun lukevat tämän.
YOU ARE READING
Kaikkea sekalaista
RandomAjatuksia, aikatauluja, ideoita, haasteita, mietteitä, mielipiteitä, omaa pohdintaa ja vaikka mitä muuta. Tämä kirja on se paikka, mihin tuun pistämään kaiken, mikä ei muihin kirjoihini sisällöllisesti sovi. Tänne tulee myös ne ideat, joita tulen lu...