PART 5

67 2 0
                                    

"Dulu..20 tahun yang lepas.Ada perkara yang terjadi.And ,puncanya bermula dari kelas senior atasan.Kelas Jisung,agaknylah.Tahun ni,last year Jisung ,kan,minhyun?" Sempat lagi dia tanya time bercerita.

"Yelah.Sambung" Kata minhyun.Semua diorang dengar sambil makan kimchi and tteokbeokkie.

"Ada satu dorm ni.Kebanyakan senior kat dalam dorm tu.Seorang je junior.Tapi,masalhnya ,diorang tak tahu tu junior diorang.So,diorang tak kesah sangat. Hinggalah,satu hari, junior tu kena bunuh.Punca dia?tk pastilah sngat.Sbb banyak orang cakap dia mati bunuh diri sebab kena buli,ada yang kata tak sengaja mati terjatuh tangga.Tpi,mcam mna bloh jatuh tangga sedangkan mati kat kelas.kejap,nak ambik nafas dulu" .ciehh,suspen kot.Dia sempat lagi beritahu nak ambik nafas.😂🎃.

"But,for me.Dia mati sebab kena bunuh salah seorang senior kt dlam dorm tu.Teori aku,senior tu bunuh dia kat dorm pada waktu malam and hantar mayat tu kat kelas junior tu sendiri.dia tak tahu lagipun tu junior. Punca dia ,teori akulah.in my opinion,senior tu pernah memendamkan perasaan terhadap seorang junior and at the same time budk junior yg mati tu suka kat perempuan junior tu.Diorang sama kelas but he doesnt know. dia letak mayat laki tu kat kelas tu sbb klas pompuan tu kat situ. telan air liur jap." kata sungwoon lagi sekali sambil mengambil kimchi tetapi dicubit oleh Jaehwan.

"Aku dh kata jangan ambik" tegas Jaehwan.Goodjob,boy😚🌹.you did it😂.

"Jahat punya budak.Nnti aku seru hantu tu baru ko ingat samada ni dunia atau bukan" jawab sungwoon. Sungwoon,savage.

"Biar aku sambung. Lepas kejadian tu terjadi,dorm tu and kelas tu ,mesti cukup..cun-cun ,ckup .Tak bloh lebih,tak bloh kurang. Kan setiap dorm ada 11 org.But,for dorm tu, mesti ada 10 orangje.Kalau lebih atau kurang,mulalah malapetaka terjadi. Pastu,kelas junior tu,dh brtukar jadi kelas senior sbb diorang tk nak beban2 tu menyusahkan junior. Kelas tu pon mesti cukup.Lepas junior tu mati,orang kat dalam kelas tu ada 39.So,39 cun-cunlah.Tujer.Habis.Yeayy!" Kata sungwoon.

"Seramnya!Ong,ngn aku kemih dlu....tkutlah." Kata Daniel😂.

"Eshh....gilalh ko ni!Jom ah..alang² ,aku pon dh takut nih." Jawab seongwoon.Nak juga dia,eh.

"Yeah." Jawab si daniel😂.Baru je tangan Sungwoon nak ambik kimchi. "Hoi,jahanam.Aku dh bgitahu kan.Jgan makan ni.Ko ni jebon sngatlah." Leter Jaehwan kepada cloudsome;) . "Hek eleh.Kimchi je pon.Tupun nak bekira.Aku panggil betul2 hantu tu baru ko thu.heh!bye,nak tidur.Spa last tutup lampu." Kata cloudsome.

Semua bergegas berlari dalam ketakutan.Yang paling first sampai GuanLin.Semua orang ditolaknya.Almaklumlah,dia kan tinggi.And last,obviously😂 .Sungwoon.Bukan main beria-ria lagi ,dia kata sapa last tutup lampu.Tulah, bak kata pepatah orang now , 'cakap ko dimakan sendiri'. Semalaman lah lampu tk ditutup ..haish.

WANNA ONE || HORRORWhere stories live. Discover now