PART 7

112 5 0
                                    

Kedengaran bunyi yang bising dari kelas daehwi dan GuanLin bergema😂.

Diorang duduk bersama.Tulah,nasib daehwi jaga tempat dia.Kalau tak meroyanlah GuanLin.

"Annyeonghaseyo!Nice to meet the two of you!Naneun Ahn Yeonjeong imnida.And this is my friend, Kang Yura". Kata seorang gadis,tetiba jer approach diorang dua.Nak tackle lah tew.

"Ah...Annyeong.Naneun Lee Daehwi ...and dia ni Lai GuanLin". Jawab Daehwi,pelik.Yeoja dua orang tu duduk kat belakang diorang.

"Korang tinggal kat dorm nombor apa?" Tanya Yeon dari belakang.
"Dorm no1". Jawab GuanLin pula.Dia tak sah kalau sejam tak berbunyi.

"Eh!Smalah!Kitorang pun dorm nombor 1!Girl's dorm lah". Jawab Yura.😂. 'Takkanlah dorm laki ngan pompuan sama.Kalau tak,dah lama aku jadi buaya & harimua.' Kata GuanLin dalam hati.

---

Kring Kring Kring

Bunyi loceng tanda waktu rehat telahpun tiba.Walaupun baru 4 jam berkenalan,diorang berempat dh rapat sesangat.Macam kawanlah.

"Wei,korang.Dorm 1,selalunya,ada diberi makanan waktu rehat,free.Dekat sana!" Kata Yura sambil menunjuk jari telunjuknya pada satu tempat yang besar.

[Dewan makan]

"Eonnie!!!!!" Jerit Yura dan Yeon kepada 9 orang wanita yang cantik.
"Yah,hyung.Tak bagitahupun kitorang dua" Kata Daehwi and GuanLin sambil membuat aegyo.Parah author tengok aegyo diorang.

"Lupa nak bagitahu.Tupun ,nasib kamu dua ada kawan yang sama dorm nombor 1,kan?" Kata Minhyun kepada mereka dua.

Diorang dua angguk jelah. "Ehem,ehem..izinkan saya kenalkan diri seketika. Annyeong,my name is Ahn Yeonjeng just call me Yeon and sorang ni Kang Yura.I bet korang tak kenal kami dua sbb ini first year kmi.Sila beri tunjuk ajar." Tunduk Yeon & Yura kepada jejaka-jejaka itew😂.

"Okay , Yeonishi & Yurashi..Nama saya Yoon Jisung and diorang ni budak tadika 1 bulan." Kata Jisung😂. Nanti kau Jisung.Knak bante org lak ,bak kata orang sarawak. Aku sendiri orang srawak,pekah?!

"Ah,Hyung.Biar berakal lah sikit.Sorry,dia ni tk betul sikit.Otak dia dh landing kat hospital gila,agaknya." Kata Woojin and snaggletooth nya yg menawan itew.

Diorang pun mulalah mengenal satu sama lain dengan cepat. "Btw,korang,habis semua kelas nanti,balik ke dewan makan ni.Makan tengah hari." Kata Minhyun,mengalarm daehwi & GuanLin.

"Alright,Hwang!Saya sedia menanti mu!" Jawab GuanLin.Diorang semua pun ketawa dan diikuti oleh minhyun yang bengang je tengok si GuanLin yang dok ketawa terkekeh-kekeh macam orang yang nak beranak 100 orang anak.

[Tamat waktu persekolahan]
[Dewan makan]

Di meja makan,terdapat banyak sajian yang dihidangkan oleh pihak sekolah.Wasehh!Cantik ayat aku👏.Love it,babe!

Senior perempuan yang lain memang kenal ngan dak2 Jisung kecuali Daewhi and GuanLin.So,diorang kira rapatlah sbb memang dari dulu members kat dalam setiap dorm tak bertukar.

"Eunji,boleh pinjam homework tk?Bolehkan?" Kata Sungwoon sambil mmbuat aegyo tak jadi

"No waylah.Tulah kau.Sapa suruh bercakap.Aku dah kata jangan bising.Menyemak je duduk sebelah aku.Takleh fokus tau tak!" Kata Eunji.Budak Nerd tapi lawa.

"Ish!Nasib ko cantik,kalau tak kaki inilah yang akan hinggap kat kepala ko!Sombong punya budak.Esok aku kacau ko!" Jawab cloudsome pulak.Tak nak mengalah.Nilah,contoh2 laki fake.But,real life,he's the one😌.

"Kepala bana korang dua.Kitorang yang nak makan ni pun tk selesa.Asyik bergaduh-gaduh je.Aku buat kenduri kawen korang dua nanti,baru tahu!" Nasihat Haeri.Senior yang diminati ramai laki.

"Haerishi,biarkan diorang dua.Tahun lepas pun camtu.Dhla aku nak terberak2 tunggu diorang bergaduh kan satu tandas kat dewan ni.Habes aku ceret!" Jisung,pekah?!Perlu ke beritahu?!

"Yah,Oppa.Mianhae😸." Kata Eunji.Macam tak ikhlas je.Sungwoon pula memberikan jerlingan maut kepada Eunji.Jisung hanya dapat mengangguk sambil mengunyah makanannya seperti zirafah.

Yang lain pula,rancak makan.Macam dh setahun tak makan,lagi-lagi anak tedlai(nama bapak GuanLin).Dia ngan Woojin bergaduhkan Jihoon🙈

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WANNA ONE || HORRORWhere stories live. Discover now