Čtvrtý den, čtvrtá oběť

259 17 11
                                    

Baxtrix: Je 3.6.2018
Dnes se chystám zabít... No mého "bývalého" kamaráda Radka. Celkem hodně jsme se pohádali. Dnes má přijet k nám za Housem protoże budou natáčet video a on chce vždy aby mu někdo uvařil kafe. Dnes mu ho udělám já. No neudělám ono už je udělaný. Jak na zahradě máme bazén tak v tom bazénu je kafe. Kluci to vědí ale dělají si z toho srandu. Já to beru smrtelně vážně. Dneska ho v tom utopím.

Právě jsem ve svém pokoji a natáčím video, když v tom slyším Kubu (House) jak s někým dole mluví. Podle hlasu to bude Wedry. Jdou nahoru. A já jdu nachystat vše potřebné. Když Wedry s Kubou dotočí tak jdou dolů. Kubovi řeknu že si s Wedrym potřebuji promluvit. Když Kuba odejde tak najednou chytím Wedryho závažu mu oči, přes pusu mu dám takovej ten... No nvm jak se tomu říká, zavážu mu ruce.Nemůže křičet o pomoc. Tohle mě tak baví. Jdu s ním k bazénu.
(B= Bax, W=Wedry)
B: ha, mám tě. Teď už mi neutečeš. Tady máš to tvoje slavný kafe, které máš tak moc rád. Chceš ještě říct nějakou poslední větu před smrtí?
W: jwofnwiwkb
B: co? Nerozumím ti *sundal jsem mu tedy ten roubík nebo co to je
B: už můžeš mluvit
W: nezabíjej mě prosím, co jsem ti udělal? A co Terka, Rodina, kamarádi? To nemůžeš udělat
B: Nikdo mě z tvých přátel nezajímá, možná tak ta tvoje "úžasná" Terezka...nemůžu to udělat? Hah.. Já mužů všechno.
W: Co chceš dělat s Terezkou? Nezabíjej ji prosím hlavně.
B: jen si trošku pohrát...A teď už sklapni. *dal jsem mu zase na pusu tamto
Konečně jsem ho shodil do toho bazénu plného kafe. Pomalu se topil. Ještě jsem si to vyfotil na památku 😂😂jak v GTA V on-line když hledáš nějakýho týpka, zabiješ ho a pak ho musíš vyfotit.

No a už je konečně po něm. Byla to velmi originální vražda.
Tento způsob vraždy vymyslel spolužák 😂😂

Vrazi Youtuberů!? w/Ment a Baxtrix [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat