Devátý den, devátá oběť

162 9 4
                                    

Ment:  dnes je 8.6.2018. Na řadě je Herdyn nebo  spíš pan  Milkdyn.

Dnes jsem s Herďou domluvený že přijedu k němu. Je asi 10h ráno a já vyrážím. Během chvíle sem u Herdi😇 Zazvoním jednou nikdo neotevírá,  zazvoním po druhé taky nic,  zkusím to teda naposled a slyším jen jak Herďa křičí na Míšu prečo nešla otevřít ty dveře.  Míša se pouze chytá za hlavu,  ale Herďa pořád mluví své. 
Konečně jsem u nich doma a dozvím se že dnes má něco Herďovi přijít.  Nevím sice co,  ale určitě tam přitom bude možnost ho zabít a nebo spíš možnost sebevraždy.  Už se celkem těším, ale bude mi i trochu líto Míši, ale tak co už Život je občas život. Jednou to přijít muselo.  Něco končí,  něco začíná.  Už chci vidět jak Míša se utápí v depresích,  v slzách.  😂 Jsem to já ale zákeřný člověk.  Ale když mě baví zabíjet tak proč né že jo. 
Je asi 15:00 a někdo zvoní,  typuji že by to mohl být pošťák.  A ano typoval sem správně.  Konečně se že tam Herdi či mu to vlastně přišlo a on že potřeboval s Míšou už novou skříň tak si objednali.  Hmmm samí šroubky,  desky,  vrtání hmmm.  Musím si to ještě pořádně promyslet jak by to mohlo být.   Ale necháme to na Herďovi jak to bude dělat. 
Začíná už skládat,  vrtat atd.  A já se jen směju když ho vidím.  Ani podle návodu to neudělá.  Pako jedno.  Jak s ním ta Míša může být sakra. Kdo by Herďu chtěl doma.  Tfuj.  Teď dokonce se mu povedlo jaksi si provrtat skrz prst. To dokáže fakt jen on....  Teče mu krev,  ale já mu schválně nepomáhám. Míšu sem odvedl radši pryč,  aby neviděla to velký "trápení". Líbí se mi jak mu teče krev po prstu❤ nejraději bych to olízl, ale to fakt dělat teď nebudu.  No spíš všem klidně,  ale Herďovi ne.
No zbytek zvládnul postavit bez nějakýho úrazu ale co teď?  Noo asi mám nápad. 
Zavážu mu oči,  dám mu hadr do pusy a ještě přilepím páskou.  Provazem ho přivážu k posteli a teď přijde ta velká zábava. Pro něj velká bolest,  pro mě to nejlepší. Přemýšlím jestli prvně vzít na něj bičík a nebo jestli ho rovnou do něj zasunout noo. Asi to druhý a pořádně,  aby ho to co nejvíce bolelo.
Myslím,  že se mi to zatím daří.  Snaží se volat o pomoc,  ale nejde mu to. Škole sebou,  ale tím si to ještě zhoršuje. Beru si už i bičík a všude ho s tím začnu bít.  Myslím,  že už to dlouho nevydrží.  Čím dřív tím líp.  Dávám tomu ještě ani ne hodinu.

Po hodině

Vypadá to,  že se mi to povedlo. Už nemůže.  Já se jen směju.  Ani jeho Míša se mě neptala co s ním je což je divné.  Ale tak co,  dosáhl jsem svého cíle,  což je hlavní.  Každý si máme plnit své sny,  nebo ne?  Možná toto byl až přehnaný můj sen, ale to bych nebyl já.  Já sem vždy jiný.  Každý jsme odlišní. 

Dneska to byl 9 den a taky poslední den,  kdy jsme s Baxem si plnily sny.  Snů máme víc,  ale toto byl náš hlavní.  Tímto se s vámi zase na chvíli loučíme.  Možná vám ještě někdy popíšeme naše sny,  kdo ví. 

Ále čau.  Né neptejte se radši, proč asi půl roku nevyšlo nic.  Eeeee možná to bude tím, že jsem trávila svůj čas hodně na twitchi a nebo hraním her a nic jinýho se mi nechtělo. Nevím jestli toto bude ještě někdo číst.  Každopádně chci všem poděkovat kdo čte,  četl a bude číst za podporu.  I u jiných mých příběhů ❤
Chtěla bych začít psát něco novýho ale vůbec mě nenapadá co.  Youtubery už nesleduji.  Jedině hraju hry a sleduju streamery 😂
Každopádně chtěla bych slyšet názor na tuto FF

Vrazi Youtuberů!? w/Ment a Baxtrix [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat