Šestý den, šestá oběť

246 19 3
                                    

Baxtrix: dnes je 5.6.2018. Dnes je na řadě Míša Petrečková. Asi si říkáte proč zrovna ji když není youtuberka.  Chci pouze jenom rozdurtit House. Neboli jejího přítele. Je to první holka,  kterou zabíjím. To nic,  ale nemění na tom,  že ji chci zabít. Míša je zrovna u nás doma a Artix streamuje jako vždy. Už jsem byl u ní a v ruce držel nůž. Než si toho stihla všimnou tak jsem ji podřezal.  Lidi ji tam začali psát nebo spíš mě, nenávistné zprávy,  že mu ruší odběr atd.  Mě to bylo ale však jedno.  Vypnul jsem stream a když jsem slyšel Kubu jak jde že záchoda tak jsem dělal že brečím.  Ihned ke mě přiběhl a ptal se co se děje.  Já jsem mu řekl že když on šel na záchod tak já sem se šel po chvíli napít vody a najednou jsem viděl mrtvou Míšu. 

Kuba se s Míšou domluvil že by mohli na hodinku streamovat na instagramu.  Tak tedy začal stream a když zrovna Kuba odesel na záchod tak já šel pomalu k Míše.  Čím blíž sem byl tím víc lidí psalo Míše do chatu že tam má ducha.  Ona si toho už ani nevšímala protože to jí píše vždy každý na streamu. Tady ale lidi nelhaly.  Sice to nebyl duch ale byl jsem to já. Kuba začal nehorázně brečet protože ztratil svou druhou polovičku.  Já se však jen v duchu smál nad tím jak je Kuba blbej a nedojde mu to 😂😂.  Protože byl jsem dole jen já a on.

Další den
Nějací lidé ze streamu mě nahlásily policii,  ale policie jim nevěří takže pohodaaaa.  Aspoň můžu dál zabíjet...

Prosím zabte mě 😂😂co to dělám se svým životem?  Proč sem zrovna zabila Míšu?  V reálu ji mám mega moc ráda ❤Promiň Míšo

Vrazi Youtuberů!? w/Ment a Baxtrix [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat