DEĞİŞİM

22.9K 811 85
                                    

Gerçeklerin yüzünü gördüm. Acınmadım.

Dışlandım.

Yalnız kaldım.

Kimse yanımda olmadı.Halada olmuyor, çünkü ben 90 kilo olan bir ayıyım.Kibar olursakta ayıcık.Ama artık değişeceğim koydum kafama insanların bana böyle davranması hoşuma gitmiyor.Toplumdan dışlanmak sevdiğin işlerden uzak durmak.En zoru ise geriye bakıp bakıp yetineceğim incecik fotograflarımın olmaması..

HAYIR ARTIK ZAYIFLAYACAGIM HAYATIN BANA HERGÜN İŞKENCE OLMASINA DUR DİYECEĞİM..ZAYIFLAYACAGIM..KENDIME KURALLAR KOYACAGIM.BAZEN BU KURALLARI EDECEĞIM.BAZEN BU KURALLARI ES GEÇECEĞIM. 

Kural-1

Az ye..

Günlük buldunu yeme ve yemekten öncesini iptal etmek lazım.

Kural-2

Spor yap hep yatma..Barfiks mekik cek zayıflamanın yanında güç kazan.

Kural-3

İlkelerini unutma..Bu ilkeleri ezip gecme.Eger ezip gecersen sende ezilirsin.

İnşallah bu kararımın arkasında olurda cok yemem.Yemek yemek hayattaki en güzel şey ewet birde en kötü sen kiloların yüzünden platonik aşık olduğun çocuktan egeden ne sözler duydun..Gerekirse güç kurslarına gidip güç kullanacağım ama bu kilo verilecek o kadar..

MERHABA CANLAR HIKAYEMI BEYENDINIZMI ?

YENI BÖLÜMDE EGENİN ESİNE NELER SOYLEDİNİ OKUYACAKSINIZ

YAZIP YAZMAMADA ÇOK KARARSIZ KALDIM LÜTFEN YORUM VE VOTELERİNIZİ EKSİK ETMEYİN..

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin