--Yıl 2014--
Ben nilüfer 20 yaşındayım.
1,75 boy 45 kilom var.Antalyada yaşıyorum.lise 4e gidiyorum.20 yaşında lisede ne işin var diyen okuyucular olmayınca olmuyor demekki bir sene kalmışım.Diye icimden düşünürken bizim komik ayhan yanı salak salak espiriler yapan ve matematigi ilginç hale getirmeye çalışan matematikcimiz.
- esin iyimisin gene nerelere daldın dedi.Derste uyuyanlara sinir olur ama bunda bir sorun var bana hicbir zaman kızmıyor kol atıyor ege bana matematikci sana yaşıyo diye tabir etti ama onun bu sözlerini kulak ardı ettim.
- dalmışım hocam özür dilerim dedim hızımla egenin kıskandıgı kadar var fakat buda egeye hem ders hem intikam olsun.Hem benim egeye yapacaklarımın yanında neydi ki bu o benim hayatımı mahvetti.--Yıl 2011--
85 kilo olmuşum biliyordum bunu biliyordum başlangıç için iyiydi. Aklıma o kadar patetes geliyorki heran diyeti bozacagım diye korkuyorum.Ama nedense benim nedenim daha önemli ve Ahh ege kahretsin çok yakışıklı bugün onu çarşıda gördüm grubunu toplamış geziyordular.Her ne kadar kendimi saklasamda 85 kilo öyle kolay kolay saklanamaz.Bana göz kırptı ahh eewtt göz kırptı.Yakında belki yanıma gelir ic sesimin 'nah gelir bekle sen bekle..'dedini duyar gibiyim.
Neyse topla kendini esin zayıflayıp geç karşısına.Gülme iç ses gülme. He bide yeni arkadaş edindim.Adı Bora oda ben gibi kilolu ve zayıflıyor yokkk o bir kız icin değil hayalleri icin zayıflıyor yani ben gibi salak bir hırsı yok.Adam akıllı ya.
Offf karnım acıktı saat 5.30 yarım saat var bekle esin.Zayıflamaya başladım günden beri hamburger ve cipsileri rüyamda görüyorum galiba bir psikiyatri tedavi görmeliyim.
--Yıl 2014--
Okul benim Egeye söylediğim lafla çalkalanıyor.Ah salak kalbim zamanında kimin için neler cektin neleri göze aldın diyen iç sesim git bi git..
Şimdi ise peşinden düşmüyor derken arkamda sinirli bağırıp çağıran birini duydum Ege geliyor galiba 4 yıldır kurduğum intikam ateşine bugün çakmak yaktım hep yanması dileğiyle..
- Esin dedi sesindeki gürlükle bağıran kişinin ege oldunu bilmesem biraz sinirlenirdim sen kimsin falan derdim ama sonuç ege olunca keyiften sırıtıyordum.Biran bana baktı ve etrafa baktı rahat bir tavırla bana bağırmaya devam etti.
- Sen kim oldunu sanıyorsunda benle oynuyorsun benimsin dediysem benimsin bidaha yanımdan kalkmak yok hele başkasının sırasına oturmak hiç yok!!
-Şıt şampiyon sakın ol.Noldu dedim anlamamazlıktan gelerek
-Ne demek noldu benim yanımdan kalkıp başkasının yanına gidebilecegin biri yok bu okulda benimsin dediysen benimsin dedi ve arkasını döndü ve tam giderken
-Peki ya ben seni istemiyorsan sevmiyorsam yanına oturduğum çocuğa bile senden fazla değer veriyorsam,dedim.Dememle iki ateş topu gözü görmem bir oldu.
-O zaman....dedi
-Ne o zaman naparsın sen kimsin bana ne karışırsın dedim.Kulağıma eyildi ve
- O zamanı o zaman gör esin dedi o zamanı o zaman gör.
MERHABA ARKADAŞLAR
BU BÖLÜM OLAYLARI BIRAZ DEGİŞTIRDIK BIRAZ AŞK OLSUN HIRS OLSUN BEYENMEDINIZ YER VARSA MESAJ VEYA YORUM YAPIN DUZENLEYELIM
20 VOTE 5YORUM İSTIYORUM
HOŞCAKALINN..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM
Teen FictionEsin bir kızın hayatında yaşayabileceği en kötü olayları yaşar 90 kilodur, ve tüm arkadaşları onu dışlar.Ve esin icin değişim başlar umutla başladığı değişimi zaferle gerçekleşir. Ve hayatında yaşamadığı duyguları yaşar..