Of of artık yıllar öncesine gitmek yok.Depresyon yok. Kriz yok.Sadece bitmesi gereken bir işin bitmesi var.Değişimin tamamlanması var.Yataktan kalktımda saat 8.14 her ne kadarda kendimi savaşcı olarak yetiştirsemde ben buyum 8.30 daki okula 8.14 de kalkan aylak öğrenci.Zaten okuldada pek başarılı olduğum söylenemez. Bunda babamın ölümünün faktörü cokki hiç bahsetmek bile istemiyorum.Bunları düşündüğüm zaman gozlerim doluyo ve gene aynısı,yaşla dolan gözlerimi sildim ve okulun dandirik formasını bırakarak konbin ettigim siyah kot sort ve beli acık gömleğimi giydim.Ayakkabılarımı giyip yıllarımın felakete döndüğü bu ewden arabama binip okula gittim.Arabayı otoparka park edip okulun bahcesine girdim. Ãah keşke dewlet okuluna gitseydimde egeyle hiç tanışmasaydım diye gecirdim içimden.Sınıfa cantamı atıp dışarı çıkacaktım ki ege geldi.
-Naber esin bugün gene cok şıkız.
Uuff yavşak tipler hic sewmem ama cevap vermessemde hiç gitmez.
-Sen gelmeden önce daha iyiydi dedim onun bana yıllar önce yaptığı cümleyi kurarak.
-Hadi amaa eski anılar sadece bizi üzer.Ve emin ol ki üzülmeni hiç istemem.
-Biz derken dedim gene onun cümlelerini kulanarak.Biran yüzü düştü ve içimde bir yerler cız etti.
Şışt esin kendine gel ve cevabını ver yeter bu kadar acıma..
Bazen yapmak istedikleriniz sözde çok cazip görünür fakat yaşanırken hiçbir plana uymaz.Egede böyle hiçbir planıma uymuyor nede olsa eskiden aşık olduğum çocuk.Bahceye çıktımda borayla karşılaştım ah benim sadık dostum.Keşke sana aşık olabilseydimde bunlar yaşanmasaydı. Fakat icimde boraya zerre duygu yok sadece arkadaş.Bora beni görünce bir ıslık çaldı ve,
-vav esin harikasın dedi.
-saol kardeşim bugün napiyoruz dedim.
-valla anneannem hastaneye kaldırıldı onu ziyaret edeceğim bir planınmı var esin ?? dedi telaşla.
-yooo dedimm.
Yok arkadaş yok bu böyle ilerlemicek ben bu değilim.İntikam almam lazım benim bu değişim boşuna degil.Galiba oyun oynamam lazım ama nasıl.
Ve buldum egenin en yakın arkadaşı SAMET.Samet'le çıkmalıyım galiba bu iyi bir oyun. Ewet ewet çok iyi bir oyun..
Bunun için güzel bir plana ihtiyaç var.
Öncelikle ilgi cekmem lazım= çünkü kendi haline takılan bir kızı fark etmesi zor.
İkinci bölüm ise alışveriş=Samet barlarda takılan bir cocuk ona uygun elbiseler almam lazım.
üçüncü bölüm ise egeyle oynamak=delirticem seni ege bekle beni..
VE YB GELIR ÇOK UZUN ZAMANDIR YAZAMADIM..ÖZÜR DILERIM..EE EGEYLE ESINI NAPALIM.ARAYA SAMET GIRDI..DAHA BORADA VAR GÖRÜŞLERINIZİ ALAYIM BEN..
BIDE BANA BASINDAN BERI OY VERIP YORUM YAPANLARA ÖZEL BÖLÜM YAPACAGIM KIMLER İSTER..
...HOŞCAKALIN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM
Roman pour AdolescentsEsin bir kızın hayatında yaşayabileceği en kötü olayları yaşar 90 kilodur, ve tüm arkadaşları onu dışlar.Ve esin icin değişim başlar umutla başladığı değişimi zaferle gerçekleşir. Ve hayatında yaşamadığı duyguları yaşar..