💋👣👣👣​ေျခလွမ္​း17

770 91 10
                                    

​ေန​ေရာင္​​ေႏြး​ေႏြး​ေလးက njကိုယ္​​ေပၚညင္​သာစြာက်​ေရာက္​လာ​ေတာ့မွ သူမ်က္​လံုးဖြင္​့ၾကည္​့ကာထလိုက္​သည္​..​ေဘးတြင္​jinက​ေခ်ာ​ေမြ႔စြာအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနဆဲ.....ခပ္​ႏုႏုဆံသားတို႔ကိုnjလက္​​ေခ်ာင္​း​ေလးျဖင္​့ထပ္​ဖြ​ေပးလိုက္​ကာ​ေဘးတြင္​ျပန္​လွဲလိုက္​သည္​......

Jin....ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေန အ႐ူး​ေလးရဲ႕

Jinကမ်က္​လံုးဖြင္​့မၾကည္​့ပဲသူ႔ကိုယ္​​ေလးကိုလာ​ေရာက္​ဖက္​လိုက္​သည္​...njဘာမွမ​ေျပာပဲျပံဳးကာ​ေငးၾကည္​့​ေနစဥ္​မွာပင္​jinကမ်က္​လံုး​ေလးကိုျဖတ္​ခနဲဖြင္​့လိုက္​ရင္​း...

Jin..... ဘာ​ေတြၾကည္​့​ေနတာလဲ..?
Nj....အရမ္​း​ေပ်ာ္​လို႔..ဒါအိမ္​မက္​ျဖစ္​မွာ​ေၾကာက္​တယ္​..
Jinက႐ုတ္​တရတ္​ကိုယ္​​ေလးကိုကိုင္​းရင္​းnjႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေပၚ နမ္​း႐ႈိက္​လိုက္​သည္​...

Jin...ခုသိၿပီလား..?

Nj...arrnyi မသိ​ေသးဘူး..

Jinကခ်ိဳသာစြာျပံဳးကာ​ေနာက္​တစ္​​ေခါက္​ၾကာၾကာ​ေလးနမ္​းလိုက္​သည္​....ၿပီး​ေတာ့ျပန္​​ေမာ့ၾကည္​့ကာ..

ကဲ..သိၿပီလား..?

Nj...​ေရး​ေရး​ေလး​ေပၚလာၿပီ..

Jin..ဟား..joon'' ​ေတြ႔မယ္​

သူ႔ကိုယ္​​ေပၚကိုတတ္​ကာ ကလိထိုးရင္​းjinကnjကိုစလိုက္​သည္​...njကလက္​က​ေလးကိုျပန္​ဆြဲခ်ဳပ္​ကာမ်က္​ႏွာအနီးသို႔ကပ္​လိုက္​ရင္​း နီလႊလႊႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေလးတစ္​စံုကို တ႐ႈိက္​မက္​မက္​နမ္​းလိုက္​သည္​...ထို႔​ေနာက္​အခ်စ္​အမွတ္​အသား​ေလးအခ်ိဳ႕အျပန္​အလွန္​​ေပးရင္​း....

...........................................
Jin....nj''na youngကို ​ေတြ႔သင္​့တယ္​ထင္​တယ္​​ေနာ္​....

မီးဖို​ေဆာင္​တြင္​coffee​ေဖ်ာ္​​ေနသည္​့jinကသူ႔ကိုစကားလွမ္​း​ေျပာလိုက္​သည္​..njကစားပြဲ​ေပၚ​ေမး​ေလး​ေထာက္​ကာ​ေငး​ေနရာမွ....

Nj...အင္​း..အခု​ေတာ့ဒီလို​ေလးမင္​းနဲ႔​ေနခ်င္​​ေသးတယ္​..ၿပီးရင္​​ေတာ့သူ႔ကို​ေတာင္​းပန္​လိုက္​ပါ့မယ္​..

Jin..... ok​ေလ မင္​းအဆင္​​ေျပသလိုလုပ္​​ေပါ့joon''
သူ႔ကိုရယ္​ျပရင္​း​ေျပာလိုက္​ပံု​ေလးကအသည္​းယားစရာ​ေကာင္​းလြန္​းလို႔ njစိတ္​မထိန္​းႏုိင္​​ေတာ့...သူjinဆီသြားကာ​ေနာက္​မွသိုင္​းဖက္​ထားလိုက္​သည္​....jinက႐ုတ္​တရတ္​မို႔လန္​႔သြားပံုရ​ေသာ္​လည္​း သူ႔လက္​က​ေလးကိုျပန္​ကိုင္​လိုက္​သည္​...

လည္​ပင္​းသား​ေဖြး​ေဖြး​ေလးကိုnjႏႈတ္​ခမ္​းႏွင္​့သာယာစြာမိတ္​ဆက္​လိုက္​​ေတာ့ jinကိုယ္​​ေလးတြန္​႔သြားသည္​..တျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းအနမ္​း​ေတြကသာယာယစ္​မူးဖြယ္​​ေကာင္​းလာခဲ့သည္​.....သူJinကို​ေပြ႔ခ်ီကာ စင္​​ေလး​ေပၚတင္​လိုက္​ၿပီး မ်က္​ႏွာ​ေလးကို​ေမာ့ကာနမ္​းလိုက္​သည္​..jinကလည္​းပုခုံးတို႔ကိုတင္​းၾကပ္​စြာဖက္​ရင္​းပင္​​ေခါင္​း​ေလးကိုအသာတကည္​ငုံ႔​ေပးလိုက္​သည္​......

အခ်စ္​ဟာဒီလိုလွပၾကည္​ႏူးဖြယ္​​ေကာင္​းမွန္​း သူတို႔အစကတည္​းကသိခဲ့ဖို႔​ေကာင္​းသည္​.......

..........................................
ဧည္​့ခန္​းကsofa​ေလး​ေပၚထိုင္​ကာ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​tvတူတူၾကည္​့​ေနၾကသည္​...jinစိတ္​ဝင္​တစားၾကည္​့​ေနသည္​ကိုnjကလာနမ္​းလိုက္​ဖက္​လိုက္​လုပ္​​ေနသျဖင္​့စိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ပဲ....

Jin....ya''ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလး​ေနပါ..ဒီမွာၾကည္​့​ေနတယ္​​ေလ

Njကjinမ်က္​ႏွာကိုသူ႔ဘက္​ဆြဲလွည္​့လိုက္​ကာ
Nj....အဲ့tvနဲ႔ကိုယ္​ ဘယ္​ဟာကိုၾကည္​့မလဲ.

မလုပ္​စဖူးageyo​ေတြလုပ္​​ေနသည္​့njကိုjinအသည္​းလည္​းယားစလည္​းစခ်င္​လာသျဖင္​့...

Jin....tv​ေပါ့..''

Nj....borr Jin'' ရတယ္​​ေလ ၾကည္​့​ေန ကိုယ္​သြားအိပ္​ၿပီ...

ခပ္​​​ေဆာင္​့​ေဆာင္​့ႏွင္​့တတ္​သြား​ေသာnjကိုၾကည္​့ကာ jinတိတ္​တိတ္​​ေလး​ေနာက္​ကလိုက္​ခဲ့သည္​..ၿပီးမွအခန္​းတံခါး​ေလးကို​ေခါက္​ရင္​း..

Jin...joon''ya..တံခါးဖြင္​့..
Lockခ်မထား၍ဖြင္​့ၾကည္​့​ေတာ့အခန္​းထဲတြင္​njမ႐ွိ..သူပတ္​ပတ္​လည္​​ေအာ္​႐ွာ​ေသာ္​လည္​းထြက္​မလာ.....

အင္​့..

သူ႔ကိုယ္​​ေလးကိုကုတင္​​ေပၚ​ေပြ႔တင္​လိုက္​​ေသာnj..ဒင္​းကတံခါး​ေနာက္​မွာပုန္​း​ေနတာကိုး....အက်ီ္​ၾကယ္​သီး​ေလးကိုခပ္​ဟဟျဖဳတ္​ကာ လူယုတ္​မာျပံဳးႏွင္​့သူ႔ဆီ​ေလ်ွာက္​လာ​ေနသည္​....ထို႔​ေနာက္​jinကိုဖိဆြဲနမ္​းလိုက္​ကာ..

Nj...အျပစ္​​ေပးရ​ေတာ့မယ္​kim seok jin..

Jinဟက္​ခနဲရီကာnj​ေခါင္​း​ေလးကိုဆြဲဖြၿပီးထပ္​နမ္​းလိုက္​သည္​.....ရင္​ခုန္​သံ​ေတြဆူညံ​ေန​ေသာထိုလူႏွစ္​​ေယာက္​၏အခ်စ္​ညခ်မ္​းသည္​ ထိုသို႔ကုန္​လြန္​သြားခဲ့ရသည္​..

Closer....Where stories live. Discover now