​ေျခလွမ္​း20

647 86 5
                                    

Jin'' jin''
သူ႔နားဖ်ား​ေလးဆီႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးႏွင္​့ကပ္​ကာ ​ေခၚလိုက္​​ေသာjoonအသံ​ေၾကာင္​့ jinမ်က္​လံုးကိုအသာအယာဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​...နက္​ျပာ​ေရာင္​ ႐ွပ္​အစင္​းၾကားႏွင္​့ ဂ်င္​းပင္​ ကိုဝတ္​ဆင္​ကာ တည္​ၾကည္​​ေခ်ာ​ေမာလ်ွက္​႐ွိ​ေသာnjကိုၾကည္​့၍...

Jin....ya''အ​ေစာႀကီး ဘာထျပင္​​ေနတာလဲ..?

Nj......ကိုယ္​koeraျပန္​​ေတာ့မလို႔....

Jinႏႈတ္​ခမ္​းဟဟ​ေလးပြင္​့သြားကာ njကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​ၿပီး....

Jin....wae?​ေဆး႐ုံကဘာျဖစ္​လို႔လဲ...

Nj.....jin..ကိုယ္​မင္​းကိုလ်ိဳ႕ဝွက္​မထားခ်င္​ဘူး...အစက​ေတာ့ မင္​းကိုမ​ေျပာပဲ​ေနမလို႔ပဲ...

Jin...ဘာလဲ?ျမန္​ျမန္​​ေျပာ Kim Namjoon..

Nj....Na young​ေလ..သူ႔ကိုသူ suicide လုပ္​ဖို႔ ႀကိဳးစားလို႔..အခု..​ေဆး႐ုံမွာ..ငါသြားသင္​့တယ္​ထင္​လို႔

Jin.....အင္​း..မင္​းသြားသင္​့တာ​ေပါ့..သြားရမွာ..တစ္​ခုပဲ..

Nj....ဘာလဲ..?

Jin....ငါကမင္​းကိုသူ႔ဆီသြားခိုင္​းတာ..ငါ့ဆီက​ေနထြက္​သြားခိုင္​းတာမဟုတ္​ဖူး​ေနာ္​joon...မင္​းနားလည္​လား..

Nj....arrasaw''တူတူkoeraျပန္​မယ္​​ေလ..ဒီမွာတစ္​​ေယာက္​ထဲ စိတ္​မခ်ပါဘူး..

Jin.....ok'' မင္​းမ​ေခၚလဲငါလိုက္​မွာ...

Njလက္​က​ေလးကိုjinက က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ဆုပ္​ရင္​း​ေျပာလိုက္​သည္​...ဒီလို လူကိုသူထားရက္​ႏုိင္​ပါ့မလား..သူနဲ႔​ေဝးရမည္​ကိုလည္​းnjခံႏုိင္​ရည္​မ႐ွိ​ေတာ့ပါ.....

.............................................

​ေလယာဥ္​အၾကာႀကီးစီးလာရ၍ koeraကို​ေျမကို​ေျခခ်႐ုံ႐ွိ​ေသးသည္​....njကjinအားလာႀကိဳသူႏွင္​့ထည္​့လိုက္​ကာ သူက​ေတာ့​ေဆး႐ုံကိုတန္​းသြားသည္​ ...ဒါလူမႈ​ေရးဆိုတာjinနားလည္​ပါသည္​...တကယ္​ဆိုNa youngကလည္​းသူ႔အတန္​း​ေဖာ္​တစ္​ဦးပဲ.....

တင္​းၾကပ္​စြာ ဆြဲထားခ်င္​မိပါ​ေသာ္​လည္​း..တင္​းလြန္​းလ်ွင္​ျပတ္​သြားမည္​့ ႀကိဳး​ေတြကို​ေတြးကာ...... နားလည္​​ေပးလိုက္​တာအ​ေကာင္​းဆံုး​ေရြးခ်ယ္​မႈပင္​......

Closer....Where stories live. Discover now