Het was inmiddels een paar maanden later, en Alex was weer helemaal de oude. We hadden ons leven samen weer opgepakt, maar er ontbrak nog één ding: onze bruiloft. We hadden besloten om er een besloten huwelijk van te maken. Zo is het een intiemere gebeurtenis, vind ik. We hadden alles voor de bruiloft al geregeld. Onze geloftes zouden we in een schattig klein kerkje in de buurt afleggen. Vandaag zou de bruiloft eindelijk plaatsvinden. Ik had me net omgekleed en mijn make-up gedaan. Mijn haar had ik gekruld, zodat het prachtig golfde. Ik keek naar de deur van de kamer waar ik me in bevond. Over enkele ogenblikken zou ik door die deur moeten stappen. Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel, draaide een rondje en bekeek of mijn mooie donkergroene jurk echt goed zat. Ik wilde geen witte jurk, zoals traditie was. De manier waarop Alex en ik bij elkaar gekomen zijn is speciaal, en ik wilde dat onze bruiloft uniek is.
De deur ging open. Ik slikte mijn zenuwen weg en stapte naar buiten. Tegenover me zag ik Alex uit een andere kamer komen. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Hij zag er zo ontzettend knap uit in zijn roomwitte pak... Elkaars ogen geen moment loslatend liepen we naar elkaar toe. Toen we het midden bereikt hadden gingen we naast elkaar tegenover de priester staan. Alex pakte mijn hand en onze vingers verstrengelden zich. We hadden allebei een grote glimlach op ons gezicht.
"Normaal gesproken houden de aanwezigen een speech over jullie, maar we gaan nu dus gelijk over naar jullie geloftes", zei de priester.
"Mag ik iets zeggen?" vroeg Alex.
"Ga je gang."
Alex keek me aan. "Ella, voordat we verdergaan wil ik je iets zeggen. Je bent een heel bijzonder mens, en eerlijk gezegd vind ik het een wonder en een eer dat ik hier nu met jou naast me mag staan. Ik heb zoveel fouten gemaakt, maar toch heb je me, elke keer weer, vergeven. Ik weet niet of ik al die kansen verdiende, of dat er nu iemand naast je zou moeten staan die veel beter is dan ik. Wat ik wel weet is dat je me veranderd hebt. Je hebt een beter mens van me gemaakt Ella, en ik zal proberen zo goed mogelijk voor je te zorgen. Ik hou zielsveel van je, en dat zal nooit veranderen."
Er kwamen bijna tranen in mijn ogen door zijn lieve woorden.
"Er zou hier geen andere man moeten staan dan jij. Jij bent degene van wie ik hou, Alex..."
We legden onze geloftes af en vertrokken daarna met onze gehuurde limosine naar huis. We liepen naar onze slaapkamer.
"Je ziet er zo beeldschoon uit", fluisterde Alex in mijn oor, terwijl hij me naar zich toe trok.
Ik kuste hem zacht op zijn lippen.
"Voelt het voor jou anders, nu we getrouwd zijn?" vroeg ik nieuwsgierig.
"Bij jou niet?"
Ik schudde mijn hoofd. "Niet echt."
"Ik voel me volwassener", zei hij,"alsof er een nieuw stukje van mijn leven aanbreekt."
"Hmm. Mooi gezegd", zei ik.
"En nu weet ik zeker dat je helemaal van mij bent", zei hij, en hij trok me weer naar zich toe om me te zoenen. Gretig zoende ik hem terug. Ik duwde hem even van me af om zijn jasje uit te kunnen trekken. Ik begon hem weer te zoenen en maakte ondertussen de knoopjes an zijn overhemd los. Onze kus werd steeds heftiger en de vlinders fladderden door mijn buik. Alex vertraagde het tempo en maakte zich van me los. Voorzichtig hielp hij me met het uitdoen van mijn jurk. Plotseling verlegen stond ik in mijn ondergoed voor hem. Hij trok snel zijn overhemd uit en legde een hand op mijn heup. Hij begon me zachte kusjes te geven op mijn kaaklijn. Zijn kussen gingen langzaam richting mijn lippen. Genietend sloot ik mijn ogen. Toen hij op mijn lip begon te sabbelen kon ik het niet laten zacht te kreunen. Ik wilde hem. Ik maakte zijn broek los en hij schopte hem uit. Zijn handen gleden naar mijn rug om mijn beha los te maken. Ik versnelde het tempo van onze kus. Golven van hitte gingen door me heen. Waarom kon hij ke dit toch laten voelen? Ik voelde dat zijn handen mijn slipje van mijn heupen trokken. Hij ademde steeds zwaarder en er kwam steeds meer passie en verlangen in onze kus. Ik trok zijn onderbroek naar beneden en opende mijn ogen. Ik staarde even in de zijne, waarin verlangen en lust te lezen was. Hij tilde me op en legde me op het bed neer. Hij zoende me heftig.
"Ik wil je zo graag..." kreunde hij.
Ik voelde zijn knie tegen mijn dij aanstoten, en gewillig deed ik mijn benen open.