[Prolog]
Dupa o lunga perioada petrecuta in facultate,unde eu,Alison am fost despartita de prietenii mei,dar mai ales,de cea mai buna prietena,care a ales sa faca o alta facultate si sa-si faca propriul ei bar si de Justin,iubitul meu care a devenit mai cunoscut ca vedeta pop si a plecat intr-un turneu in jurul lumii.
De David nu s-a mai auzit nimic,inca de la acel incident.Politistii inca sunt pe urma lui.
Imi pare rau pentru fiecare data cand am avut incredere in persoana care nu merita nici macar o secunda de atentie...Justin.Urasc faptul ca m-a dus de nas cu joculetele lui prostesti!
Toate problemele si dezamagirile mi-au acaparat corpul,de cand s-a auzit ca Justin s-ar fii impacat cu Selena si tot apar poze cu ei.Desi el inca ma suna,eu nu-i raspund si prefer sa nu-mi mai aduc aminte de trecutul care inca nu-mi da pace.Toate imaginile si clipele petrecute cu el,zambetul,ochii si frumuseatea lui imi apar si acum in minte.Inca nu inteleg cum de m-am injosit atat de tare pentru el,cel cu care credeam ca voi fii toata viata mea.
Facultatea m-a rupt de realitate si am devenit un simplu robot al muncii.Dupa acei ani,eu am devenit un bun impresar si am ajuns sa lucrez in foarte putine luni cu cateva dintre cele mai mari staruri:Rihanna,Beyonce, Katy Perry...
Desii inca eram orbita de gelozie,durere si dezamagire,inca lucram.Imi facusem propria mea firma,dar asta ma mai tinea departe de parintii mei,care,cu trecerea anilor au mai imbatranit si nu ma mai pot sustine foarte mult financiar.
Am jurat de de la plecarea lui Justin nu ma voi mai indragostii si asa am facut.Simteam ca niciun baiat nu-l poate inlocuii pe EL,cel de care si acum mai simt ceva,dar nu iubire ci ura.Exact,toata dragostea pe care i-o purtam s-a transformat in ura,inca de la prima lui minciuna pana in prezent cand inca ma minte cu nerusinare...Nu intelg de ce inca o face?Nu se satura de asta,adica am suferit,ce mai vrea?Dar cel mai rau e ca l-am lasat sa-mi i-a puritatea,printr-un pariu.Inca ma gandesc la:ce ar fii fost daca nu-l intalneam sau daca nu ma indragosteam de el.
Speram ca totul sa fie un simplu vis si atunci cand ma voi trezii sa-l vad pe Justin langa mine,protejandu-ma.Dar nu s-a intamplat asa,viata mea e foarte complicata si a luat o intorsatura ciudata.
Hamm...nu stiu pe cine incerc eu sa pacalesc,dar inca simt ceva iubire pentru prostul ala,era prostul meu.Era golanul meu,iar eu fata lui buna...era...
Cum se zice:''Viata bate filmul.'',asa a ajuns si viata mea,cu un trecut,care nici cei mai mari producatori nu-l pot regiza intr-un film.Rapirea,loviturile,minciunile,toate sunt intiparite in sufletul meu,dar ceea ce conta,ce se zicea ca e cel mai frumos sentiment,mie mi-a provocat doar necazuri.Ori ea ori EL...
Faimosul Justin Bieber s-a bagat in viata mea,iar eu l-am lasat.El m-a schimbat,puteam sa fiu o fata normal,care s-a mutat intr-un oras normal,dar nu,eu m-am indragostit de el,cred ca eu defapt sunt singura vinovata,dar viata merge inainte si asa am facut.Cum am spus am devenit impresar si-mi merge foarte bine.Tina ma mai viziteaza cand are timp,nu mai suntem adolescente sa stam sa vorbim ore in sir la telefon,sa ne uitam dupa baieti,acum nici nu mai vreau sa aud de ei,sunt toti la fel.
Sper ca in viitorul apropiat sa-mi gasesc totusi jumatatea si sa-mi intemeiez cu familie cu acela.Poate ca el va fii in stare sa ma iubeasca si sa ma respecte,ca sa simt ca sunt femeie,nu o marioneta,manevrata de toti,dupa bunul lor plac.
De acum sunt mai matura si nu voi mai lasa nimic sa-mi stea in cale.Voi trece peste orice obstacol si nimeni si nimic nu ma va mai schimba.Sper sa nu-l mai intalnesc in viata mea pe acel ticalos,mincinos,un Heartbreaker.
* * *
Cititi in continuare si veti afla ce se va intampla cu viata lui Ally.--->
CITEȘTI
My old love[Justin Bieber] - Terminata
Fanfiction[Este al-2-lea volum din seria Iubire adevarata sau minciuna?] Alison Carter isi ia viata in dinti,devenind unul dintre cei mai faimosi impresari,dupa terminarea facultatii. Isi reintalneste vechea iubire,aceasta fiind un client neasteptat,dar impo...