Povestea lui Ale

9 2 0
                                    

    ****Ale povesteşte*****
     

      Tatăl meu era un om normal care s.a îndtăgostit de o sitenă.Sirena a făcut o vrajă prin care ea putea să se transforme în om dr căte ori dorea.
       Ea şi tata s.au căsătorit şi după câțiva ani m.am născut eu.Nu eram o sirenă şi nici un om.Eu eram o ninfă.
       La vârsta de 7 ani mama a început să mă anyreneze să devin un elemental dintre cei mai buni.
       Când am împlinit 10 ani mama m.a dus în locul unde ea se născuse,far ceva se întâmplă pe drum.
        Mama a fost atacată de rechini şi eu trebuia să o salvez.
         Rechini au lăsat.o în pace când am intervenit eu.Am loat.o pe mama şi am înotat la mal.
          Tata era acolo şi parcă mă aştepta.Părea că ascunde ceva.
           M.am uitat în ochi lui şi am zis ci lacrimi în ochi ''Tu ai fost''.
           Mama şi tata se certaseră cu căteva zile înainte şi tata voia să o omoare.
           În acrl moment am făcut ceva ce învă tegret,am făcut vraja morți pe el.
           Viața lui a fost transmisă spre mama şi mama a reânviat.
            Demoo m.a dus la castelul lui şi mi.a spus că nu e normal ca un element Yng să facă vraja morți feoarece ele nu pot face vrăji fe distrugere.
              Demoo mi.a spus că sunt mai specială decât cred.

Aventurile lui Pili 2 Misterul păduriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum