Noul elemental

11 2 0
                                    

Trecuseră aproape 3 săptămâni de când m.am mutat la Pili şi de atunci m.am întors la şcoală în aceeaşi clasă,dar am observat ceva ciudar la Ale (BFF-ul meu).Parcă se întâmpla ceva cu ea în apropierea apei.Dacă şi ea e elemental?!
M.am gândit să o invit acasă şi să o testez să văd dacă ea este elemental.Pili a fost de acord să mă ajute să vedem dacă Ale are puteri.
Când Ale a ajuns eu amvpoftit.o la masă.
Planul meu era să arunc un pahar de apă spre ea.Dacă reuşea să pareze apa şi să o strângă într.un fel de sferă ea era un elementel de apă şi dacă nu eu m.aş fi făcut de râs.
Ale s.a aşezat la masă şi eu i.am aruncat un pahar plin cu apă în față şi..........ea a prins apa într.un fel de sferă.
(E)Aveam dreptate!
(A)Ce vrei să spui.
Ale a lăsat sfera de apă şi aceeasta s.a lovit de podea şi s.a spart.
(E)Tu eşti elementalul de apă!
(A)Tu şti despre chestile astea?
(E)Da.Pili e Canaiul,Ianis e elementalul de plante şi Maria a fost elementalul de întuneric.Ea mai era şi vârcompir şi fratele ei era vârcolac.
(A)Dar ce s.a întâmplat cu Maria?
(E)Maria şi.a poerdut puterile când era mică şi Nightmeer i.a propus să îi dea puterile înapoi dacă o slujeşte.Maria a trădat.o şi Nightmeer a făcut vraja morți pe ea.Acum Nightmeer nu mai are puteri şi e la închisoarea de foşti elementali.
(A)Şi cu maria ce se întâmplă?
(E)Ea e la castelul lui Demoo şi el îmcearcă să o reânvie.Dar eu aş vrea să ştiu povestea ta.
(A)Bine.

Aventurile lui Pili 2 Misterul păduriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum