Eram în camera mea din castel cu Ale şi Pili.
(E)Acum că avem şi elementul de foc putem să o aducem pe Maria înapoi.
(A)Dacă seamănă mănar puțin cu mama ei nu va renunța la nici un pic din puterile ei.
(P)Mai bine nu îi spunem.
Allesia intră în cameră.
(Al)Ce să nu îmi spuneți?Şi cine e Maria?
(E)Maria a fost gardianul întunericului şi a încălcat o înțelegere cu mama ta ea a făcut vraja morți pe ea.
(A)O putem salva,dar avem nevoie de un strop din puterile tale.
(Al)Aş vrea să vă ajut.Eu nu sunt ca mama mea.
Am mers împreună cu Alessia şi Ale în camera unde era Maria.Pili s.a dus să îl cheme pe Demoo.
Am intrat în cameră.Totul era aşa sttaniu.Am văzut.o pe pe Maria în acel pat.Aş fi început să plâng dacă nu intra Demoo.
(D)Fetelor.Trebuie să puneți un strop din puterile voastre aici.
Demoo avea la el un fel de bol special.
Prima a fost Ale,apoi Alessia.Demoo a pus şi el un pic din puterile lui.
A venit şi rândul meu.Substanța aceea avea o culoare întunecată.Aşa eram eu pe dinauntru?''Păi poate da.''.Conştiință idioată.Nu ai buton de oprire?''Nu''.
Demoo a amestecat toate substamțele.A lui Ale era albastră spre turcoaz.A lui Alessia era roşie spte portocaliu şi a lui Demoo era albă.După ce a amestecat a ieşit o substanță care semăna cu universul.
(D)Trebuie să îi punem substanța pe frunte.
Demoo i.a pus substanța pe frunte.Lichidul s.a făcut negru şi Maria a deschis ochii.
(M)Ce s.a întâmplat?A da.Nightmeer.Cine eşti tu?
(P)Ea este Alessia.Fica lui Nightmeer.
(M)Poftim!Stai departe de mine!
(A)Alessia ne.a ajutat să te salvăm.
(M)Ce a făcut ea?
(A)Şi ea a dat un strop din puterile ei pentru poțiune.
(Al)Ştiu vă mama mea a fost un monstru,dar eu nu sunt ca ea.
(E)Maria!Vezi dacă mai ai puteri elementale.
Maria a îmtins mâna şi în mâna ei a apărut o sferă de energie întunecată.
(M)Nu pot să cred!
CITEȘTI
Aventurile lui Pili 2 Misterul pădurii
ParanormalPovestea continuă.Daria se întoarce în locul unde se întâmplaseră toate ciudățenile după ceva groaznic şi află nişte lucruri despre trecutul ei. Un elenentar nou apare în peisaj şi împreună cu ea trebuie să înfrângă un nou inamic care se află în păd...