İsmim lee yu jin 17 yaşındayım şuan busandayım ama bugün seul 'e taşınacağız babamın işi gerği ortağı seule çağırmış tabi hemen kabul etti babamda insan bir naz yapar ya . bu konulara pek fazla üzülmüyorum ama okul arkaşlarımdan ayrılacağım için biraz üzgün olabilirim.
*******
Bugün tamamen busanda ayrılacağız. Babamın özel uçağına binip seule yol aldık hava aldık daha mantıklı olacak ama yine de yol aldık diyip geçiştirelim. Sonunda gelebilmiştik seul 'ü gerçekten seviyorum havası bile ayrı güzel.
********
Eve gidip uyudum sonuçta yarın yeni okuluma başlayacaktım.
Güne alarmsız başladım çünkü alarmları sevmiyorum neden icat ettilerse artık. Uyku sorunları yaşamıyorum. Nedenini bende bilmiyorum ama zamanı gelince direk gözlerim açılır.
Odadaki işleri halledikten sonra okul formamı giydim.Kahvaltı ettikten sonra yola koyuldum sonuçta ilk günden geç kalmamalıydım okuluma. Umarım sorunlu arkadaşlarım olmaz. Okula vardım büyüktü adeta saray.
Önce müdürün odasına gitmeliyim. Biraz dolaştıktan sonra bulamadım müdürün odasını nöbetçi öğrenciden yardım almalıyım neyseki kızdı sevimli bir şeye benziyordu." müdürün odasını bulamıyorum yardım edermisin"
"tabi seve seve gel birlikte gidelim"
Dedikten sonra iki kat çıkıp önümüze gelen ilk kapıya vurup içeri girdik.
Klasik müdürdü işte şişman orta boy sarı saç yani benim okuduğum okullarda müdürler hep böyleydi." nakilsin herhalde"
" evet öyleyim"
" adın ne"
"Lee yu jin"
" ne dedin"
" nasıl yani"
"Ahh bişey yok sınıfın 12/A sınıfına gidebilirsin"
"teşekkürler"
Ne garip müdür vördüğüm en garip müdür ismimi söyleyince yüzü şekilden şekle girdi heycanlandımı desem mutlumu desen bilemedim.
Zil çalmıştı koridor boştu sadece ayakkabılarımın çıkardığı sesler yankılanıyordu koridorda sınıfımı arıyordum bulunca kapıya gittim önce sakinleşmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİM / J.JK
FanfictionKim o? Kocana böyle denir mi? Gelinim. Ahh siz mi geldiniz?