Dün olanlardan sonra zor toparlanmıştım evleneceğim için üzülmesemde evleneceğim için mutlu değilim bay jeon ailesi çok iyi bir aile ama çocukları için bu geçerli değil. Okul formamı giyip aşşağıya indim. Kahvaltı yapıyorlardı bugün kahvaltı yapmak istemiyorum hemen okula geçicem. Ama annem izin vermedi.
Annem : kızım jungkook bugün seni almaya gelecek bir on dakikası felan kalmış bekle birlikte gidersiniz.
Ben : iyi gelsin sende canın oğlunla hasret giderirsin.
Annem : yu jin yapma böyle
Ben : hı tabi tabi hıhıhı aynen aynısından
Sinirlendiğim zaman hep böyle yaparım. Annemin jungkooku sevmesine katlanamıyorum daha dün tanıştılar oğlum annecim ne bu samimiyet zaten jungkooku sevmiyorum. Gidip kahvaltı masasına oturdum bide bu salağı bekleyecektim. Sonunda geldi annemin sevgili(!) oğlu yerimden kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı açıp iceri buyur ettim soğuk bir suratla oda anlamış olacakki ters ters bakmaya başladı kapıyı kapatıp mutfa gittim oda peşimden geldi.
Annem: hoşgeldin oğlum
Ben : demedim mi sana şuna oğlum deme diye. Bunu sinirli söyledim çünkü artık gına gelmişti. Köpek herif.
Jungkook : Hoşbuldum annecim
Annecimi bilerek bastıra bastıra söylemişti sırf beni sinir etmek için ben ona yapacağımı bilirim hep birlikte masaya oturduk. Annemle ve babamla konuşuyordu sonra kahvaltıya başladık ama jungkookcum başlayamadı ne tarafa çatalını uzatsın hemen önce davranıp alıyordum hakketti ama. Baya böyle devam ettik cocuk sabır taşı çıktı maşallahı var. Ama sabrıda bir yere kadar sonunda konuştu.
Jungkook : yu jin iyimisin ? Bırak artık şu haraketleri sinir oluyorum.
Ben : banane beni ilgilendirmez sinir olan sensin.
Jungkook : ha hayatım sana söylemeyi unuttum senle aynı okuldayız matematik öğretmeninim. Ayrıyetten sınıf öğretmenin sorun çıkarsa yanıma gelirsin öğrenci.Cümleye hayatımla başlayıp öğrenciyle bitirdi helal olsun ne gıcık ama. Kahvaltımızı yapıp evden çıktık ben arkadan o önden gidiyordu salak şey arbasına bineceğimi sanıyordu o arabanın kapısını açmaya gitti bende kaldırımdan sola dönüp koşmaya başladım bide bunun arabasına mı bimecektim daha çok bekler. Koşa koşa okula gittim yoruldum ama deydi onun arabasına binmektense okula gitmem daha iyi. Ahh nasıl unuttum ilk ders matematik salak kafam aman neyse alışsın artık bu toplara. Hocayı bekliyorduk sonunda geldi beyfendi benim yanım hala boştu buna nasıl sevindim anlatamam.
Jungkook : oturun çocuklar
Dedikten sonra oturduk hepimize birer test dağıttı. Genel testmiş bi nevi deneme felan olyoruz. Ders boyunca testleri çözdük. Acaba kaç alacağım. Zil çaldı jungkook sınıftan çıktı bende sıramda oturuyordum bir arkafaşa ihtiyacım bar sınıfa göz gezdirdim ideal biri yoktu ama neyseki yanıma biri geldi aa bi dakika bu nöbetçi kız iyi kızdı umarım iyi arkadaş oluruz.
" merhaba ben eun bi"
" merhaba bende yu jin"
Yanına oturabilirmiyim "
" tabi gel "
Oturduktan sonra biraz sohbet ettik ama sohbetimiz yarı kaldı nöbetçi öğrenci beni çağırdı.
" yu jin hanginiz "
" ben "
" Bay jeon sizi yanınıza çağırıyor"
"tamam sen gidebilirsin"
Kim bilir yine niye çağırıyor sınıftan çıkıp öğretmenler odasına gittim. İçeri girdiğimde öğretmen arkadaşları vardı.
" buyrun bay jeon beni çağırmışsınız"
"Hayatım rahat olabilirsin biliyolar"
"anladım niye beni çağırdın"
" arkadaşlarımla tanışmak istermisin"
"tabi olur"
Dedikten sonra herkes kendini tanıtmaya başladı.
" ben jin"
" yenge ben jimin çok güzelsin"
" jimin azını topla benim karım o"
"tamam sakin şampiyon bişey demedim"
" biz daha evlenmedik istediğini diyebilir teşekkürler jimin hocam
Sizde çok yakışıklısınız"
Jimin gülümsemişti ama jungkook baya sinirliydi artık ne olduysa.
" bende namjoon"
" ben tae v de diyebilirsin genelde bana uzaylı derler.
" anladım "
" Ben j - hope umut ışığı genelde bu isim kullanılr bir sorun olursa yanıma gelebilirsin seve seve yardım ederim"
En çok bu hocayı sevmiştim aslında hepsi iyiydi ama tam bir abi karizması vardı.
" ben suga uyku topağı"
Neden uyku topağı dediklerini anladım bunu söylerken bile yarı uykuluydu.Hepsi çok iyi insanlara benziyorlardı bende kendimi tanıttım. Biraz sessiz kalmıştık ama ben konuştum.
" müsadenizle ben gideyim iyi dersler"
Arkamı dönüp kapıya yöneldim ama jungkook beni durdurdu.
" hayatım akşam nişanımız olacak bir nevi parti veriyoruz"
"tamam"
Eğer nişan olmasa hayır derdim ama nişan. O yüzden kabul ettim. Bide akşam ne giysem acaba. Sınıfa gittim eun bi oturuyordu bana meraklı meraklı bakıyordu bende olan biteni anlattım ona güveniyorum hatta nişana bile çağırdım. Dersleri bitirdikten sonra evlere dağıldık. Eve geldim yukarı cıkmayı planlıyordum ama annem engelledi
"kızı-"
" biliyorum anne jungkook söyledi.
Diyip yukarı çıktım önce duş aldım artık giyinmenin zamanı gelmişti. Dolabı açıp elbiselere göz gezdirdim. Ama uygun bir şey bulamadım sonuçta ilk defa nişnlanacağım.
Ben dolaba bakerken annem geldi.
" kızım biz erken gideceğiz orda yemek felan yiyecekmişiz sen elbisene bir çanta hazırla orda giyersin"
"tamam anne"
Bu iyi mi oldu kötümü oldu bilemiyorum. Elbisemi çantama koyup günlük kıyafet alıp giydim.Aşşağıya indiğimde annemler beni bekliyordu. Artık gitme zamanı arabaya binip gitmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİM / J.JK
FanfictionKim o? Kocana böyle denir mi? Gelinim. Ahh siz mi geldiniz?