Nominacja nr 1

24 0 0
                                    

Tak, przenosimy stare nominacje. Przenoszenie działa na zasadzie ctrl+c oraz ctrl+v.

Zostałam nominowana manmax przez za co serdecznie dziękuję.

1. Z czego czerpiesz wenę?

Tak w zasadzie to nigdy się nad tym poważnie nie zastanawiałam, ale głównie dzięki muzyce, anime lub innym książką.

2. Dlaczego wattpad?

W sumie to zaczęłam tu tworzyć, bo miałam nadmiar weny twórczej i aż mnie nosiło, a że u mnie pliki tekstowe na komputerze zawsze mogą być przeczytane przez kogoś niepowołanego, więc postanowiłam dać to tutaj, bo w zasadzie anonimowość, to bardzo dobra sprawa.

3. Ulubiona książka?

Jeśli chodzi o te w realnym świecie to chyba nie mam... Waham się między Sagą Zmierzch a Darami Anioła.
Na wattpad jest ich kilka, ale ostatnio bardzo mi się spodobała opowieść "Eyebrows IHanamiya MakotoI" autorstwa SukimaYu.

4. Jak pokonujesz problemy?

Jeśli chodzi o konflikty z ludźmi lub różnego rodzaju wpadki to po prostu szukam sensownego rozwiązania. Jakoś tak... Zawsze ta metoda się sprawdzała i mam cichą nadzieję, że tak pozostanie.

5. Ulubiony pisarz?

Tak w zasadzie to jednej, konkretnej osoby nie mam. Ale kilka bardzo lubię:

manmax

SukimaYu

Dziabara

snejpi

Nominuję:

OriginalGirl015

_Amazing_Estra_

Lawless-Todoroki

Nominacja ta została już przez Was wykonana (z tego co pamiętam), więc uprasza się o zignorowanie. Robię to dla spokoju ducha. 

Anielskie Nowiny ParafialneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz