Ogłoszenie z dnia 13.08.2017r.

37 1 0
                                    

Ogłoszenie nr 1:

Jakiś czas temu zgłosiłam się do udziału w zmysłowym challengu, organizowanym przez Dziabarę.

Cała akcja polega na publikowaniu 5 shotów. Każdego dnia opowieść ma dotyczyć innego zmysłu.

Zdecydowałam się na stworzenie formy "x Reader". Postanowiłam do tego celu wykorzystać jakże zacne anime ~ Uta no Prince-sama. Chciałabym skupić się na STARISH. To tylko moja drobna koncepcja, która tak w zasadzie to nie rozwinęła się jeszcze ostatecznie.

Dlatego uciekam się do Was o pomoc z doborem postaci do odpowiedniego rozdziału.

28 sierpnia - wzrok - Syo Kurusu;

29 sierpnia - słuch - Tokiya Ichinose;

30 sierpnia - smak - Natsuki Shinomiya;

31 sierpnia - zapach - Otoya Ittoki;

1 września - dotyk - Ren Jinguji;

A Wy jak myślicie? Napiszcie swoje opinie w komentarzach. ;)

Ogłoszenie nr 2:

Jak pewnie części z Was boleśnie przypominają, wakacje się kończą, a co za tym idzie nadchodzi szkoła... Osobiście jestem tym wręcz zdruzgotana i nie dopuszczam do siebie tej myśli. Jednak rzeczywistość jest okrutna... ;-;

W tym roku czekają mnie egzaminy, więc może zdarzyć się tak, że na pewien czas zniknę z radarów. Nie jestem w stanie powiedzieć na ile, ani od kiedy.

Do pisania shot'ów przywykłam i dzień, kiedy czegoś nie napiszę, jakoś mi swobodnie nie mija. Jednak szkoła brutalnie zmiesza moje marzenia z błotem. Ale będę walczyć!

Na skalę masową zamówień nie otwieram. Raz na jakiś czas wpadnę do Was z jakimś rozdziałem, a porządnie do roboty się zabiorę w wolnej chwili, ale nie wiem jak mi z tym wyjdzie.

Jednak mam cichą nadzieję, że pozostaniecie tutaj ze mną troszkę dłużej. ;)

Podsumowując:

Na drobne projekty zamówienia otwarte, ale nie spodziewajcie się rozdziałów szybko... ;-;

Em... W zasadzie to chyba tyle.

Do zobaczenia w shot'ach.

By.

~Angel. 

Anielskie Nowiny ParafialneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz