När planet hade landat och jag hade hämtat mina resväskor så såg jag en skylt med texten 'Jonahs Sister'
Jag gick fram till killen som höll i den.
Han hade blont hår och en svart läpp piercing.
Jävligt snygg.
Svarta skinny jeans och en mörk grå tee.
Han tittade upp på mig och log svagt.
"Hej"
Hans ljuva stämma lät som... Som.. Jag vet inte vad. Jag blev bara helt till mig av den.
"Hej, Julie!" Sa jag och sträckte fram handen mot honom.
"Sådär gör man inte med oss" sa han och drog in mig i en kram och viskade "Luke"
Så den mystiske och väldigt snygge man jag precis har träffat heter Luke!
Luke tog resväskorna och drog de mot utgången och jag gick snabbt efter honom.
Tydligen var jag väldigt långsam för Luke vände sig om och sa "jävlar vad seg du är snigeln."
Han skrattade tyst för sig själv.
Jag tittade surt på honom och stannade och la armarna i kors över bröstet.
"Äsch hoppa upp slöfock!" Sa han och vände ryggen mot mig.
Jag tog sats och sprang, sedan hoppade jag och landade med en svag duns på Lukes rygg.
"Asså förlåt för tyngden"
"Tyngd? Asså va? Du väger typ ingenting. Typ inget faktiskt." Svarade han och jag kunde se det framför mig hur han stog och log för sig själv.
"HOPPLA POLLE" skrek jag och smiskade lätt mot hans rumpa.
Han hoppade till och började springa med mig på ryggen och en stor resväska i varje hand.
Han sprang rakt ut och sedan stannade han. Där stog en stor svart bil med ned tonade rutor.
"Damerna först" sa han och öppnade dörren.
Jag gick försiktigt in i bilen och satte mig ner. Mjukt. Lyxigt. Fancy.
Jävlar vad fancy den här bilen va.
Efter ett tag i bilen så sa Luke att vi strax var framme vid hotellet och att vi där skulle ta bakvägen då entrén var blockad av fans.
Han tog mina resväskor och gick in i byggnaden och jag följde tätt efter honom.
Han var fin. Riktigt fin.
Skit också.
Vi kom fram till ett par trappor och två hissar. Han tryckte på hiss knappen och hissen kom.
Jag var ju för fan skit rädd för hissar. Fan att jag hade sa något. Fast jag ville inte visa mig liten.
Jag gick tyst in i hissen och ställde mig bredvid honom.
Jg knep ihop ögonen och tog ett hårt grepp om Lukes högra arm.
Mina naglar trycktes in i hans arm och han började gnälla.
"Aaaajjjeee vad gör duu??"
Istället för att svara så började jag tjuta som ett litet barn. Fan vad pinsam jag var.
Hissen stannade och han klev ut. Jag öppnade ögonen och gick ut snabbt.
Det var då Luke började garva.
YOU ARE READING
April fools
FanfictionSe på första sidaaaaan! Hoppas ni tycker om den och vill fortsätta och läsa den! Puuuussssssss