1991. december 16.

23 1 0
                                    

Vágyódás....rozsdás....tizenhét...napkelte...kemence....kilenc....jóságos...hazatérés....egy....tehervagon...- hangzottak a szavak. A parancsot bekódoló katona behajtotta a vérvörös kis könyvet amelynek borítóján egy nagy fekete csillag volt. 

A férfi mereven bámult maga elé.  A parancsnoka egy ideig még nézte őt, majd kiadta a küldetést. 

-  Jó reggelt katona! - visszhangzott a mély hang. A tél katonája még mindig csak maga elé nézett. 

- Várom a parancsot- szólt kissé magasabb hangon, de mégis komorabban. 

- Kap egy küldetést. Ki kell iktatnia valakit. Ne legyenek szemtanúk. 


Egy motor hajtott ki a sötét mellékútról. A jármű lassan megállt, majd befarolt az út közepére. Hallatszott ahogyan a kerék megcsikordul az apró kavicsokon, amelyek a talajt borították. Egy világos, kissé barnás személyautó közeledett a kivilágítatlan útszakaszon. A motoros férfi  nekihajtott, és elsodorta a közeledő  kocsit, amely nekicsapódott egy villanyoszlopnak. A katona fölnyitotta a csomagtartót, kivett egy sötét színű aktatáskát. Kinyitotta, és a kivette amit keresett. Egy nagy adag szérum volt benne. Előrement a vezetőüléshez, ahol kiiktatta az ott ülő félhalott, őszhajú férfit. A másik oldalon ülő feleséget, akinek elég súlyos fejsérülése lett,   pedig acélkezével megfojtotta. A parancsnak eleget téve az ottani térfigyelő kamerát is megsemmisítette. 

-  Szép volt katona- szólt komor hangon a parancsnok. Bucky átnyújtotta neki a szérumokat, majd elégedetten ránézett a mellette álló férfire. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

With you but without you  ( Steve X Bucky)Where stories live. Discover now