"Έμμα μωρη ξυπνά... ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ" φώναζει ο αδερφός μου από την κουζίνα και πετάγομαι κατευθείαν από το κρεβάτι διότι δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω εγώ βόλτα με την μηχανή.. πηγαίνω στην τουαλέτα πλένω τα μάτια μου βουρτσιζω τα δόντια μου και ντύνομαι απλά διότι είναι σχολείο, σιγά μην κάτσω εκατό χρόνια μπροστά από καθρέφτη να ετοιμάζομαι σαν τις τσουλιτσες του σχολείου μου.
Έβαλα αυτά
" Επιτέλους θυμήθηκες να κατέβεις " λέει ο Διονύσης
"Καλημέρα και σε σένα αδερφούλη "
"Άντε πάμε γιατι θα χάσω την 1η ώρα και δεν θα δω την Άννα εξαιτίας σου μαλακά ε μαλακά "
Ο Διονύσης και η Άννα είναι ζευγάρι εδώ και ένα χρόνο..
"Αω καλε θα την δεις την 2η ώρα τι αγχώνεσαι?"
"Σκάσε και προχωρά "Μόλις βγαίνουμε από το σπίτι ο καιρός είναι υπέροχος λατρεύω τον Απρίλη ο ήλιος πέφτει στα μάτια μου και φοράω τα γυαλιά ηλίου μου και ανεβαίνω στην μηχανή του Διονυση.
"Κορίτσι μου σε μηχανή ανεβαίνεις δεν πας βόλτα με τις φίλες σου, φόρα το κράνος ηλίθια και βγάλε τα γυαλιά "
"Πωωωωωω καλά" βγάζω τα γυαλιά και βάζω το κράνος και φεύγουμε για το σκουλΜόλις φτάνουμε ο Διονύσης πάει στην τάξη του βιαστικά και εγω στην δικιά μου με το πάσο μου και μόλις πάω να μπω με πιάνει από το χέρι ο μαλακας ο Λίαμ "πάντα στην ώρα σου " μου λέει με ένα ειρωνικό υφακι " τι στο διάολο θες πρωινιατικα ουτε εσύ δεν είσαι στην ώρα σου αφού άσε με ήσυχη "
Χτυπάω την πόρτα της ταξησ και γαμωτο ξέχασα έχουμε με την ηλίθια την Μεταξά 1η ώρα ,την γάμησα
"Κόλινς γιατί άργησες ? Τι είναι εδώ νομίζεις στάβλος και ερχόμαστε οπότε θέλουμε?"
" Σιγά κυρία 15 λεπτά άργησα γιατί το κάνεις θέμα και ο Φερραρι(Λίαμ) άργησε γιατί φωνάζετε μόνο σε εμένα ε?
"Μάθε τρόπους αλλιώς δεν θα ξαναμπείς στο μάθημα μου αγενεστατη"
" Και είχα μια σκασιλα"
"Πάνε τώρα στο θρανίο σου και μην ξανα αντιμιλησεις σε εμενα γιατί την επόμενη φορά δεν θα στην χαρίσω "
"Φφφ καλά καλά "Ο Λίαμ εντωμεταξυ μπήκε χαλαρός και έκατσε ακριβώς πίσω από μένα και όση ώρα με επρηζε η Μεταξά αυτός γελούσε
"Τι γελάς βρε μαλακισμενο? "
"Έμμα μην ασχολείσαι "λέει η κλεα η κολλ μου
"Δεν είχα σκοπό ούτως ή άλλως να χαραμίσω τον χρόνο μου με αυτόν"
"Αυτός έχει και όνομα κούκλα"λέει ο Λίαμ
"Μην με λες εμενα κούκλα ""Παιδιά ακούστε με λιγάκι ολοι ,πρέπει να κάνετε μια εργασία και να μου την παραδώσετε για το τέλος του τετραμήνου και θα φτιάξω εγώ τις ομάδες. Η πρώτη ομάδα λοιπόν θα είναι η κλεα και ο αντερ.." λεει και τα γράφει στο μπλοκακι της "και τέλος η Εμμανουέλα με τον Λίαμ " λέει η ηλιθια και πετάγομαι εγώ
"ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟ "
"εγώ κύρια δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεργαστώ με την Έμμα "
"εγώ όμως έχω" λέω φουλ εκνευρισμένη"Τέλος είπα θα είστε μαζί και έτσι θα γίνει και να βγει ενα καλό αποτέλεσμα "
Πάλι καλά χτύπησε το κουδούνι και έφυγα τρέχοντας μόλις έπιασε τον καρπό μου κάποιος και γυρνάω για να δω και είναι...
Τέλος του πρώτου part εύχομαι να σας άρεσε 💓💓 είναι το πρώτο. Μου βιβλίο δεν έχω πόλη έμπειρια οπότε συγνώμη για τυχόν ορθογραφικά και λάθη
Αντερ
Pliz ένα αστεράκι και ένα σχόλιο 💓💓
YOU ARE READING
Ο Κολλητός Του Αδερφού Μου
Teen FictionΑγωνία , σασπένς , μεγάλοι έρωτες και φυσικά πολλά μυστικά Τι θα γίνει στην ζωή της Έμμας η ζωή της παίζει δύσκολο παιχνίδι η είναι όλα ρόδινα Διαβάστε για να μάθετε ❤️