Γυρνάω και ποιον βλέπω τον ΠΟΥΣΤΗ τον Λίαμ "τι θες πάλι γαμω την φάτσα σου?"
"Σε μενα θα μιλάς πιο όμορφα κούκλα κατάλαβες ? " Λεει και πιέζει τον καρπό τόσο σφιχτά που δάκρυα από τον πόνο
"Άσε με γαμω με πονάς "
Μου αφήνει τον καρπό και με κολλάει στον τοίχο και με περικυκλώνει και κάνω να φύγω αλλά δεν μαφηνει ο μαλακας
"Δώσε μου ένα φιλάκι και θα ε αφήσω να φύγεις "
"Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα μπασταρδε"
Και εκείνη την στιγμή ακούω την φωνή του αδερφού μου να λέει" ρε μαλακα Λίαμ τι κάνεις γαμω ?"
Ο Λίαμ με αφήνει απότομα και τρίβει τον σβέρκο του αμήχανα "εεε ρε μλκ κάθεται και με βρίζει μάζεψε την λίγο"
Από τα νεύρα μου του πατάω μια δυνατή σφαλιάρα να του γυρισουν τα μυαλά 180° και φεύγω βιαστικά ...Επειδή ο Διονύσης με την Άννα ήθελαν να πάνε βόλτα εγώ αναγκάζομαι να πάω σπίτι με τα πόδια και στον δρόμο ένιωσα κάποιον σαν να με παρακολουθεί και αρχιζω να κάνω βιαστικά βήματα γιατί εχω χεστει λιγάκι και λίγο πριν φτάσω νιώθω ένα χέρι να με ακουμπάει και γυρνάω και βλέπω 2 καταπράσινα μάτια να με κοιτάνε "συγγνώμη αν σε τρόμαξα απλά μετακόμισα πρόσφατα εδώ και ψάχνω το λυκειο Roosevelt θα μπορούσες να μου πεις που θα το βρω?"
Είχα μείνει εκείνη την στιγμή γιατί δεν είχα ξαναδεί ποτέ πιο όμορφο αγόρι στην ζωη μου
"Έμμ ναι φυσικά γιατι εκεί πάω και εγώ ,αν θες αύριο το πρωί να συναντηθούμε στο πάρκο πιο κάτω διότι τώρα έχει κλείσει "
"Φυσικά "λέει με ένα χαμόγελο "παρεπιπτόντως με λένε Harry Styles"
"Χάρηκα για την γνωριμία, Emma Kolins"
"Εγώ να δεις " λέει και χαμογελάω γιατί δεν μπορώ να αντισταθώ σε αυτή την ομορφιά
" Έμμ συγγνώμη αλλά πρέπει να φύγω γιατί θα έρθει και ο αδερφός μου σε λίγο "
"Οκαυ αλλά αν θες δώσε μου το νούμερο σου να συνεννοηθούμε για αύριο το πρωί" λέει με ένα υφακι πονηρό και εγώ του το έδωσα με ευχαρίστησε και μόλις μπαίνω στο σπίτι σοριαζομαι στον καναπέ μεχρι που κάποιος χτυπάει την πόρτα
"γαμω το φελεκι μου δεν θα μαφησουν σε ησυχία σήμερα" πάω να ανοίξω την πόρτα και βλέπω τον μαλακά τον Λίαμ "τι στο διάολο θες εδώ δεν βαρέθηκες να μου σπας τα νεύρα ?" Λέω και με σπρώχνει μέσα μπαίνει και αυτός και κλειδώνει την πόρτα "τι κάνεις παιδάκι μου χαζό είσαι φύγε τώρα σε λίγο θα έρθει ο Διονύσης"
" Μαφου το ξέρω ότι και εσύ με θες γιατί θες να μου σπας τα νεύρα ? Λέει και με ρίχνει στον καναπέ και ανεβαίνει από πάνω μου "
"Άσε με ήσυχη" τσιριζω και εκείνος ενώνει τα χείλη του με τα δικά μου με δύναμη και δυστυχώς δεν αντιστέκομαι καθόλου και τον πιάνω από το σβέρκο και αυτός εισχωρεί την γλώσσα του στο στόμα μου και προσπαθεί να μου σηκωσει την μπλούζα αλλά εκείνη την στιγμή τον σηκώνω απότομα από πάνω μου "τι κάνεις γαμω τι νομίζεις ότι είμαι σαν τις τσουλιτσες που αλλαζεις κάθε εβδομάδα, φύγε τώρα από εδώ"Εκείνη την στιγμή ακούω ένα κλειδί στην πόρτα πανικοβαλομαι και πεταω τον Λίαμ στον δίπλα καναπέ και εκείνη την στιγμή ανοίγει την πόρτα ο Διονύσης "ωπ τι γίνεται εδώ " λέει και πετάγομαι κατευθείαν " ε η Κυρία μας ανέθεσε να κάνουμε μια εργασία μαζί και ήρθε να την κάνουμε"
"Μάλιστα " λέει με ένα περίεργο υφακι "ε φίλε μετα την εργασία θες να πάμε για κάνα ποτάκι το βραδάκι?" Λέει ο Λίαμ
Και αφού συννενοηθηκαν ανεβαίνουμε πάνω για να κάνουμε την εργασία και καλά ...Συγνώμη που άργησα guys λόγω εξετάσεων δεν μπορουσα να ανεβάσω ...
Εύχομαι να σας άρεσε
Harry styles
Αστερακι και ένα σχόλιο ❤️
YOU ARE READING
Ο Κολλητός Του Αδερφού Μου
Teen FictionΑγωνία , σασπένς , μεγάλοι έρωτες και φυσικά πολλά μυστικά Τι θα γίνει στην ζωή της Έμμας η ζωή της παίζει δύσκολο παιχνίδι η είναι όλα ρόδινα Διαβάστε για να μάθετε ❤️