Wyszłam do klubu po drodze spotkałam Patricka który stał z kolegami .
- Część mała gdzie idziesz taka wystrojona ? Zapytał
- a do brata na imprezę do " czerwonego byka " a ty co robisz ? - zapytałam
- a tez się z chłopakami tam wybieramy . To jest Christian a to jest Condrad .
Christian to czarno włosy chłopak dość wysoki wyższy od Patricka , nosi okulary . Condrad ma czarne włosy jest l trochę wyższy ode mnie .
- Czy my nie chodzi my razem do klasy ? - zapytałam
- Tak - odpowiedział Condrad po czym wybuchneli śmiechem
- sorki ale nie wiedziałam - sama zaczełam się śmiać
Chwile jeszcze pogadaliśmy po czym ruszyliśmy do baru . Patricka koledzy wydają się być na serio fajnie .
Weszliśmy do baru to powiedziałam do Patricka
- ja idę szukać brata do później lub jutra
- dobra idź młoda pa - popatrzył się na mnie i usmiechnoł się .
W tłumie zobaczyłam Harrego podeszłam do niego i zapytałam :
- Harry gdzie jest Nick ?
- patrz tam - odpowiedział i wskazał palcem .
Popatrzyłam we wskazanym kierunku i zobaczyłam Nicka całującego się z jakąś dziewczyną spojrzałam na jego ręce i zobaczyłam jak maca ja po tyłku . Myślałam ze nie wytrzymam podeszłam do niego .
- Ty dupku - wysyczałam przez zęby
Popatrzył na mnie po czym oderwał się od swojej "koleżanki "
- Patty to nie tak ...
- nie odzywaj się do mnie rozumiesz ?
- Patty ona sama zaczęła naprawdę ...
- nie dotykaj mnie rozumiesz ? Widzę ze nie potrzebnie Dalam ci ta szanse najgorsze dwa dni w moim życiu ...
Po tych słowach wybiegłam z baru odrazy skierowałam się do domu. Po 10 minutach doszłam do domu położyłam się na swoim łóżku i zaczełam myśleć dlaczego on mi to zrobił te dwa dni nic dla niego nie znaczyły ? W czasie rozmyślałam poczułam czyjś dotyk na swoich plecach , pomału się odwróciłam i zobaczyłam ....