Obudził mnie rano budzik 6.50 leżałam kolo Nicka dzisiaj szlam po raz pierwszy do nowej szkoły. Poszłam do szafy otworzyłam ja i jak zwykle zastanawiałam się co ubrać . Zdecydowałam ze ubiorem dzisiaj czarne leginsy i biały sweterek z koronką na plecach . W łazience umyłam żeby pomalowałam się i zeszłam po cichu na dół. Otworzyłam lodówkę i stwierdziłam ze nic nie ma więc wstąpienia po drodze do piekarni kupić bułkę . Po 15 minutach spędzonych w kuchni na wypiciu kawy wyszłam na przedpokój i ubrałam czarne spodnie , zarzuciłam jeszcze czarną torebkę z książkami i zeszytami na ramie i ruszyłam do szkoły . Włożyłam słuchawki w uszy i zaczełam słuchać swojej ulubionej piosenki , po drodze weszłam do piekarni .
- dzień dobry poproszę bułkę z dżemem i do tego wodę nie gazowana - powiedziałam
- Proszę 4,20 zł - odpowiedziała ekspedientka z uśmiechem
Wyjełam pieniądze z portfela i zapłaciłam za bułkę i wodę odwracając się uderzyłam o jakiegoś chłopaka .
- Ojej przepraszam nie chciałam - powiedziałam i zobaczyłam przystojnego chłopaka
- nic się nie stało ale uważaj jak chodzisz - uśmiechnoł się
Po tym zajściu odwróciłam się i wyszłam z cukierni zaczełam iść do szkoły . W szkole poszłam pod sale gdzie miałam matematykę usiadłam w ostatniej ławce chwile po mnie weszli inni uczniowie i nauczycielka matematyki.
- dzień dobry jak tam po wakacjach ? Widzę ze w nowym roku doszło do nas trochę więcej osób .
Po patrzyła na mnie i uśmiechneła się odwzajemniłam uśmiech do mojej nowej nauczycielki
- dziewczyno w ostatniej ławce podejdz do mnie i przedstawia się innym .. - powiedziała
Nie byłam na szczęście wstydliwa wiec podeszła śmiało do nauczycielki i powiedziałam
- Jestem Patty Taylor przeprowadziłam się z Wrocławia .
- Czym się interesujesz Patty ? - zapytała nauczycielka
- Interesuje się muzyka tańcem oraz prawem - odpowiedziałam bez wahania
- dobrze wróć do swojej ławki
Usiadłam w swojej ławce i zobaczyłam jak do klasy wchodzi chłopak którego spotkałam w piekarni , usiadł kolo mnie co mnie nie zdziwiło bo nigdzie nie było miejsc .
- hej - powiedziałam
- Hej czy to nie ty we mnie wbiegłaś w piekarni ?
- tak to byłam ja przepraszam jeszcze raz nie chciałam ale po prostu spieszylam się na lekcje wiesz nowa szkoła i wogóle
- Nic się nie stało .Jestem Patrick a ty ?
- Jestem Patty Taylor
Po tym przestaliśmy gadać bo nauczycielka już nam zwróciła uwagę .Lekcja bardzo szybko upłynęła , po lekcji spakowałam się i wyszłam na korytasz poczułam nagle czyjąś dłoń na nadgarstku odwróciłam się i zobaczyłam Patricka
- EJ to boli ...
- przepraszam młoda nie chciałem chodź oprowace cie po szkole jak chcesz - powiedział
- dobra to chodź - uśmiechnełam się Milo
Chodziliśmy po całej szkole pokazał mi gdzie jest stołówka , gdzie jest sala gimnastyczna również pokazał mi jego miejsce w którym spędza przerwy jak ma wszystkiego dość było to na pierwszym pietrze okno a obok tego okna były drzwi była to mała komórka o której chyba nie wiele osób wiedziało .
- Młoda czemu nic nie mówisz ?
- a przepraszam ale po prostu nie wiem co powiedzieć , dziękuje ze mnie oprowadziłeś,za to ze mi pokazałeś swoje tajemnicze miejsce i ze mi zaufałeś - uśmiechnełam się i popatrzyłam mu prosto w niebieskie oczy które cały czas mi się przyglądały .
*_*
Po szkole wróciłam do domu w drzwiach krzyknełam
- jestem !!
Nikogo nie było bo odpowiedzi nie dostałam wiec zamknełam drzwi na klucz sciągnełam buty i poszłam do kuchni w której na stole była kartka " Patty my wrocimy później idziemy na imprezę jak chcesz dołączył do nas jesteśmy w "Czerwonym Byku " .
Poszłam do łazienki ogarnełam się , ubrałam czerwona sukienkę przed kolano , szpilki czarne i kopertę do reki j wyszłam do klubu .